۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۶۵۲۳۹۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

خدمت در ستاد عتبات عالیات موهبتی الهی و معنوی است

خدمت در ستاد عتبات عالیات موهبتی الهی و معنوی است
امام جمعه ساری، خدمت در ستاد عتبات عالیات را یک موهبت الهی و معنوی دانست و گفت: خادمان عتبات مقدسه بدانند خدمت به زائران و ارائه خدمات عمرانی و فنی، افتخاری بزرگ است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست با مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، خدمت در این ستاد را یک موهبت الهی و معنوی دانست و گفت: خادمان عتبات مقدسه و عالیات باید بدانند که خدمت به زائران و ارائه خدمات عمرانی و فنی یک افتخار و یک موهبت الهی است که باید قدردان باشند.
 
وی تصریح کرد: مردم مازندران بر اساس اعتماد و ارادتی که به ساحت مقدس اهل بیت(ع) خاصه اباعبدالله الحسین (ع) دارند در امر مساعدت و بازسازی عتبات عالیات خوب درخشیدند و این یک حماسه بزرگ حسینی در مازندران است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که عشق و علاقه مردم مازندران به امام حسین(ع) همواره زبانزد خاص و عام بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده بیش از 70 درصد موقوفات استان از سوی مردم مؤمن این استان برای عزاداری امام حسین(ع) وقف شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، کمک به نیازمندان در این شرایط بحرانی را اولویت کار این ستاد یاد کرد و اظهار داشت: همانطور که مردم در ایام عادی به ستاد باز سازی برای انجام پروژه‌های عمرانی عتبات عالیات کمک کردند امروز وظیفه اصلی این ستاد است که داد به مردم نیازمند برسد و کمک به آنان را در اولویت کار خود قرار دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مردم این استان در طول تاریخ ثابت کردند عاشق و دلداده اهل بیت (ع) هستند، خاطرنشان کرد: حضور هزاران امامزاده و بقاع متبرکه در استان نشان از علاقه خاص مردم این دیار به اهل بیت (ع) است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم مؤمن و دیندار استان در بازسازی عتبات و عالیات همواره پیشگام بودند، تصریح کرد: این مردم مؤمن و فهیم در سایه عمل به سیره اهل بیت(ع) همواره در عرصه های مختلف پیشگام و نقش آفرین بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ستاد بازسازی عتبات مازندران کار کرد خوبی در عمل به وظایف محوله خود نشان داد، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت از این مجموعه آثار و برکات ارزشمندی را در پی خواهد داشت.
 
اصغری، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران نیز در این جلسه از کمک گسترده مردم مازندران در رزمایش کمک مومنان خبر داد و گفت: ستاد بازسازی در سه مرحله بیش از هزاران بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات