۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۲۴۸۰
فرمانده سپاه استان اردبیل:

از ظرفیت شب‌های قدر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شود‌

از ظرفیت شب‌های قدر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شود‌
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: به منظور کمک به اقشار نیازمند، در قالب رزمایش بزرگ و مردمی کمک مومنانه از ظرفیت شب‌های قدر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جلیل بابازاده در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه در اردبیل اظهار داشت: رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه نمایشی از ارزشهای والای انسانی است چراکه شاهد جلوه‌‌های به یاد ماندنی از مهربانی و مشارکت نیکوکاران و خیرین هستیم.

وی افزود: دنیا باید بداند که مردم بزرگ و ولایتمدار حسینی ایران نسبت به هم وطنان و همنوعان خویش هیچ‌گاه بی‌تفاوت نخواهند شد و در ایام بحرانی شیوع بیماری کرونا نیز به کمک نیازمندان خواهند شتافت.

بابازاده تصریح کرد: در قالب رزمایش کمک مومنان با محوریت سپاه و بسیج و با مشارکت و همکاری نیکوکاران و خیرین در هفته پیش رو 12 هزار بسته کمک معیشتی در مناطق مختلف استان اردبیل به دست نیازمندان جامعه خواهد رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: به منظور کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه در قالب رزمایش بزرگ و مردمی کمک مومنانه از ظرفیت شب‌های قدر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شود.

وی اظهار کرد: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رفع نیازهای اقشار محروم جامعه مرحله دوم رزمایش کمک‌ مؤمنانه در استان اردبیل در شب‌های قدر ادامه می‌یابد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات