۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۶۵۲۵۱۷
حجت الاسلام ذوالنور:

رژیم صهیونیستی در سکوت کرونایی دنیا به شدت علیه منافع ایران فعال است

رژیم صهیونیستی در سکوت کرونایی دنیا به شدت علیه منافع ایران فعال است
یییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در وضعیتی که دنیا به دلیل شیوه و گسترش کرونا مشغول مسائل داخلی است، رژیم صهیونیستی به شدت علیه منافع ما فعال است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز  در صحن علنی مجلس درباره دو فوریت طرح اقدام متقابلانه ایران در خصوص اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نزدیک به 7 دهه از عمر منحوس رژیم صهیونیستی می گذرد و در طول این مدت باعث مشکلاتی برای مسلمانان و مردم منطقه شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که از آن به عنوان غده سرطانی و کلب معلم یاد می‌شود، محور همه شرارت‌ها علیه جمهوری اسلامی و مردم ما است.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: جاسوسی، تروریستی و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران، جنگ سایبری و الکترونیکی و حمله سایبری به مراکز هسته‌ای و اقتصادی از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: از دیگر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران اعمال تحریم و تلاش در منسجم کردن دنیا در تحریم ایران است؛ کشتن مردم بی دفاع فلسطین و حمایت از عربستان در کشتار مردم یمن از جمله اقدامات این رژیم منحوس در دنیا است و امروز در جهت توسعه طلبی و اشغالگری با توجه به بی توجهی به برنامه سازمان ملل مشکلاتی را برای دنیا و ایران درست کرده است

وی تاکید کرد: در وضعیتی که کشورهای دنیا به دلیل شیوع و گسترش کرونا درگیر مشغول مسائل داخلی خودشان شده اند، این رژیم به شدت علیه منافع ما فعال است.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: هر سال مردم عزیز ما یوم الله روز قدس، خشم و انزجار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به این رژیم منحوس اعلام می‌کردند اما امسال با توجه به فاصله گذاری اجتماعی شاید این امکان در ایران و دنیا برای این اعلام انزجار مردم وجود نداشته باشد و رژیم صهیونیستی دارای وضعیت آرامشی باشد که علیه مردم ما بتواند به توطئه‌های خود ادامه دهد.

وی تأکید کرد: از افتخارات مجلس دهم  این است که طرح مقابله با اقدامات خصمانه و تروریستی آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصویب کرد اما ما قانون جامعی برای تقابل با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی نداشتیم، بنابراین این طرح دارای 14 بند است و در بندهای 14 گانه باید و نبایدهایی که در تقابل با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و بی خاصیت کردن تلاش‌های آنان در ضربه زدن به منافع ملت باید پیش بینی شود، آمده است.

وی ادامه داد: ممکن است برخی از نمایندگان مردم در مورد فوریت این موضوع بحث داشته باشند، اما باید بگویم این مجلس فقط یک هفته از دوران فعالیتش باقی است. روز قدس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش داریم و مجلس آینده تا استقرار پیدا کند و بتواند فعال شود مدت طولانی خواهد گذشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در این خلاء با وجود موضوع کرونا که همه مشغول مسائل داخلی خود هستند فرصت خوبی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شده تا به منافع ملت ما ضربه بزند. بنابراین فوریت از این جهت است که در آستانه روز قدس و این اوضاع سکوت در دنیا اقدام منسجمی فورا صورت بگیرد و دو فوریتی این طرح عنوان شده است.

حجت الاسلام ذوالنوری در پایان گفت: از نمایندگان عزیز مجلس که در این 4 سال تلاششان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصروف خدمت به کشور داشتند در این روزهای پایانی عمر این مجلس نیز برگ زرین و تکمیلی در کتاب قطور خدمات مجلس اضافه کنند تا مرهمی بر دل خانواده‌های شهدای هسته‌ای، مردم عزیز ایران که با شیطنت‌های این رژیم بار سنگین تحریم‌ها و زجرهای آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحمل کرده‌اند و پیامی به محور مقاومت، ‌نهضت‌های آزادی بخش، جنبش‌های حق طلبانه که اصل 3، 152 و 153 قانون اساسی که بر آن تأکید دارد، باشد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات