۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۵۲۶۰۷
نمکی:

مردم در شب قدر حداکثر رعایت اصول بهداشتی را داشتند

مردم در شب قدر حداکثر رعایت اصول بهداشتی را داشتند
وزیر بهداشت گفت: مردم در مراسم شب قدر ما را روسفید کرده و به جزء یک مورد در یک شهرستان، بقیه نقاط حداکثر رعایت اصول بهداشتی را داشتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سعید نمکی وزیر بهداشت در شبکه خبر اظهار داشت: تصمیم سخت و پرریسکی در خصوص بازگشایی مساجد و حضور مؤمنین در شب‌های احیا داشتیم و ایراداتی وجود داشت که با جلساتی که برگزار کردیم پروتکل‌هایی برای شهرهای سفید و غیرسفید تهیه کردیم و با حضور مسؤولان امور مساجد، ستاد نمازجمعه، هیأت امنا و بسیج مساجد، برخی اماکن متبرکه که در قسمتی وضعیت قرمز تلقی نمی‌شدند، در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در مراسم احیای شب گذشته دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های لازم را رعایت کردند،‌گفت: خوشبختانه مردم ما را روسفید کرده و وپروتکل‌ها را رعایت کردند. گزارشاتی که بنده امروز از همکاران در نقاط مختلف داشتم به جزء یک مورد در یکی از شهرستان‌ها بقیه نقاط حداکثر رعایت اصول بهداشتی را در این مراسم داشته‌اند.

وزیر بهداشت  خاطرنشان کرد: امروز نامه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان می‌فرستیم تا در شهرهای غیرقرمز و متوسط ورزش‌های انفرادی برقرار شود و برای لیگ‌ها نیز ابلاغ می‌‌کنیم.

نمکی اضافه کرد: جلساتی برگزار می‌کنیم تا در خرداد ماه نیز بقیه کسب و کارها بتوانند فعالیت خود را داشته باشند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات