۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۵۲۶۷۳

جامعه الزهرا معطر به شمیم سه شهید گمنام

جامعه الزهرا معطر به شمیم سه شهید گمنام
جامعه الزهرا علیهاالسلام به مدت پنج سال است که معطر به شمیم سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، در سال ۱۳۹۴، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن آموزشگاه امام رضا(ع) به خاک سپرده شدند.

دو تن از این شهدای والامقام در سن ۱۹ و۲۲ سالگی در عملیات خیبر واقع در جزیره مجنون و شهید دیگر در سن ۲۵ سالگی در عملیات محرم واقع در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جامعه الزهرا(س) در این سال ها معطر به حضور عطرآگین شهدایی شده است که قهرمانانه در جبهه های دفاع مقدس حضور یافتند و جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

شهادت در کلام شهید آوینی اینگونه تعبیر شده است: «هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا تشنه اوست و زمان انتظار می‌کشد تا پای آن شهید بدان کربلا برسد و آنگاه خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی به جز شهادت وجود ندارد».

امید است مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور این شهدای والامقام بیش از پیش مورد عنایت پروردگار متعال، اهل بیت علیهم‌السلام به ویژه حضرت زهرا علیهاالسلام و شهدا قرار گیرد و هر روز شاهد پیشرفت‌های روزافزون این مجموعه باشیم./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات