۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۲۸۰۰

پذیرش مرکز تخصصی امام خامنه ای در رشته تبلیغ فرهنگ جهاد

پذیرش مرکز تخصصی امام خامنه ای در رشته تبلیغ فرهنگ جهاد
مرکز تخصصی امام خامنه ای تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین عابدی در سطح سه رشته تبلیغ فرهنگ جهاد با رویکرد معرفتی و اجتهادی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی امام خامنه ای تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین عابدی در سطح سه رشته تبلیغ فرهنگ جهاد با رویکرد معرفتی و اجتهادی دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این گزارش، اتمام پایه هشتم حوزه علمیه، تلبس به لباس مقدس روحانیت، تعهد به اختصاص زمان کافی برای تحصیل در دوره همچنین دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مراکز تخصصی حوزه علمیه قم از شرایط پذیرش در مرکز تخصصی امام خامنه ای به شمار می روند.

منابع مصاحبه علمی، کتاب اللمعه الدمشقیه باب جهاد و باب امر به معروف و نهی از منکر، کتاب فرائد الاصول محدوده استصحاب پایه هشت، کتاب ولایت فقیه و کتاب جهاد اکبر امام خمینی(ره)، کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن بخش ایمان و توحید و کتاب انسان 250 ساله رهبر معظم انقلاب است.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در رشته تبلیغ فرهنگ جهاد می توانند تا 25 خردادماه به سامانه اینترنتی سنجش و پذیرش حوزه های علمیه به نشانی https://paziresh.ismc.ir/ مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات