۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۵۲۸۴۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

وضعیت خوزستان همچنان قرمز است

وضعیت خوزستان همچنان قرمز است
احسان پور با اشاره به شناسایی ۳۱۳ مورد جدید ابتلا به کرونا گفت: علی رغم کاهش آمار نسبت به روز‌های گذشته اماوضعیت خوزستان همچنان قرمز است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان از شناسایی ۳۱۳ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۳۳۱  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ از دیروز تا امروز ۲۷ اردیبهشت ماه و با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به شش هزارو ۶۳۶ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه علی رغم کاهش آمار نسبت به روز‌های گذشته اماوضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اظهار داشت: با فوت ١٥بیمار دیگر در مجموع ۳۵۱ بیمار تاکنون در اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس جان خود را از دست دادند ضمن اینکه در همین مدت ٥هزار و ٤٧٢ نفر بهبود یافتند.

 احسان پور با اشاره به اینکه اکنون ۸۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ مورد جدید در اهواز به ثبت رسید که از این تعداد ۵۵ مورد بستری و ۱۰۷ مورد قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه در اندیمشک از ۴ مورد ثبت شده همگی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، ادامه داد: در ایذه نیز دو مورد شناسایی شده در قرنطینه خانگی هستند، اما در شوشتر با ۱۷ مورد و رامشیر با ۴ مورد جدید همگی بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در گتوند دو مورد جدید شناسایی شده بستری هستند، اضافه کرد: از ۵۹ مورد شناسایی شده در دزفول، ده مورد بستری و مابقی در قرنطینه خانگی هستند همچنین در آبادان از ۱۵ مورد جدید، ۵ نفر بستری و ده نفر قرنطینه خانگی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۴ مورد جدید در خرمشهر شناسایی شدند، تصریح کرد: دو مورد بستری و دو مورد قرنطینه خانگی شدند، در شادگان نیز ۵ مورد جدید همگی قرنطینه خانگی هستند و از ۲۱ مورد جدید در شهرستان شوش، ۷ مورد بستری و ۱۴ مورد قرنطینه خانگی شدند.

احسان پور با بیان اینکه در حمیدیه یک مورد شناسایی شده در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، اذعان داشت: در کارون از ۹ مورد جدید، ۴ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی شدند و در رامهرمز از ۱۲ مورد جدید، دو مورد بستری و ده مورد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در مسجد سلیمان از ده مورد جدید یک مورد بستری و ۹ مورد قرنطینه خانگی، در باوی و دشت آزادگان هر کدام از دو مورد جدید بستری هستند. /۹۴۵۶/د102/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
آقای سلمان زاده.آیا از واقعی بودن آمار مبتلایان در شهرستان های تحت نظر دانشکده از جمله شادگان اطمینان دارید.لطفا واقعی بودن امار را بررسی کنید .تعداد پرسنل بهداشت کرونا مثبت که در محل کار حضور دارند ایا مطلعید؟از پرسنل بهداشتی که به دلیل اشکال در سی تی ریه در بیمارستان طالقانی بستری شده ایا به شما اطلاع دادند؟آقای سلمان زاده آمار واقعی شادگان بیشتر از اینهاست.لطفا صحت امار مبتلایان و مرگ کرونا و حضور پرسنل مرکز بهداشت کوید19 مثبت در شهرستان های تحت پوشش داشکده خودتان را دقیق تر بررسی کنید.و حضور اجباری پرسنل مرکزبهداشت کوید مثبت در محل کار.را دیده اید؟
0
0