۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۵۲۹۳۸
به همت بانوان جهادی مدرسه کریمه اهل بیت صورت گرفت؛

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان
بانوان جهادی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) در رزمایش کمک مومنانه با لبیک به فرمان رهبر انقلاب ده‌ها بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، نسرین کاظمی مقدم مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: بانوان جهادی این مدرسه در رزمایش کمک مومنانه با لبیک به فرمان رهبر انقلاب ده‌ها بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

وی افزود: همچنین در یک مرحله دیگر طلاب جهادی مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س) با قربانی کردن یک رأس گوسفند گوشت آن را به همراه بسته‌های بهداشتی و 150 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

کاظمی با اشاره به دیگر فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س)، ابراز کرد: از همان روزهای آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا گروه جهادی بنت‌الهدی صدر در این مدرسه علمیه به‌منظور مقابله به کرونا ویروس و خدمت‌رسانی به مردم و کادر درمانی شکل گرفت.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س) به فعالیت‌های بانوان طلبه این مدرسه علمیه در دوخت ماسک اشاره کرد و گفت: برای تهیه و دوخت ماسک بسیاری از منازل طلاب جهادی این مدرسه علمیه به کارگاه تولید ماسک تبدیل و بیش از 3 هزار ماسک دوخته و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س) حضور پررنگی در بیمارستان‌های دانشوری و امام حسین(ع) داشتند، عنوان کرد: حضور طلاب در بیمارستان‌ها باهدف کمک‌رسانی به کادر درمانی و خدمت و روحیه بخشی به بیماران صورت گرفت.

کاظمی ادامه داد: همچنین برخی از اساتید به‌منظور مشاوره در بیمارستان‌ها حضور یافتند تا بتوانند با امید دادن به بیماران استرس به وجود آمده از این بیماری منحوس را کاهش دهند.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س) به ایثار و فداکاری بانوان طلبه این مدرسه اشاره کرد  گفت: تعدادی از طلاب نیز با حضور در آرامستان‌ها و بهشت‌زهرا(س) به تجهیز و تکفین اموات کرونایی پرداختند تا این اقدام التیام قلب اندوهگین داغ‌دیدگان باشد.

وی با بیان اینکه طلاب جهادی این مدرسه در عرصه فضای مجازی با تولید محتوا و پاسخ به شبهات کرونایی اقدام به مبارزه با این ویروس منحوس کردند، اظهار داشت: طلاب و مشاوران مدرسه علمیه کریمه اهل‌بیت(س) برای کاهش استرس جامعه و دلجویی از داغ‌دیدگان این حادثه اقدام به تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی کردند./813/ت302/ب1

 

رزمایش مومنانه از طبخ غذا تا توزیع بسته های معیشتی

رزمایش مومنانه از طبخ غذا تا توزیع بسته های معیشتی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
به امید رفع مشکلات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
1
0