۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۵۳۱۰۹

راه اندازی نقاهتگاه ۶۰ تختخوابی برای بستری مبتلایان و غربالگری زندانی‌ها

راه اندازی نقاهتگاه ۶۰ تختخوابی برای بستری مبتلایان و غربالگری زندانی‌ها
سردار سیدالشهدا با اشاره به فعالیت‌های سپاه در مقابله با کرونا گفت: نقاهتگاه ۶۰ تختخوابی با همکاری مسؤولان بیمارستان‌ها و زندان‌های استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، عصر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری خوزستان، با اشاره به  حمایت های دادگستری استان در خصوص فعالیت های این قرارگاه در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم، گفت: این قرارگاه در زمینه امور اجتماعی فعالیت هایی را از جمله توزیع بسته های معیشتی، بسته های لوازم التحریر، کمک به افراد نیازمند، کمک به بیماران صعب العلاج، ایتام و خانوده های بی سرپرست و زنان سرپرست خانواده انجام می دهد.

سردار سید الشهدا افزود: از بدو شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد.

وی گفت: در همین راستا با هماهنگی مسؤولان بیمارستانی و زندان های خوزستان یک مجموعه با ۶۰ تخت جهت درمان بیماران بعد از تشخیص و غربالگری زندانیان راه اندازی شده است.

خادم سید الشهدا با اشاره به خدمات دیگر این قرارگاه گفت: بحث محرومیت زدایی و مردم دوستی در اولویت برنامه های این قرارگاه قرار دارد و به همین منظور فعالیت های خوبی در اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی استان صورت گرفته است./۹۴۵۶/پ302/ف

حاتم شرفی
ارسال نظرات