۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۳۰۲

برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا به صورت غیر حضوری

برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا به صورت غیر حضوری
پس از تعویق چند باره آزمون ورودی جامعه الزهرا به دلیل شیوع کرونا مسؤولان این مجموعه تصمیم بر برگزاری این آزمون به صورت غیر حضوری، گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پس از تعویق چند باره آزمون ورودی جامعه الزهرا به دلیل شیوع کرونا مسؤولان این مجموعه تصمیم بر برگزاری آزمون به صورت غیر حضوری گرفتند.

بر اساس این گزارش، در آغاز نام نویسی پذیرش جامعه الزهرا(س)، زمان آزمون 9 اسفند اعلام شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به 29 فروردین و پس از آن نیز به 30 خرداد موکول شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این مجموعه خبر برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) به صورت غیر حضوری را اعلام و بیان جزئیات آن را به مسؤولان بخش سنجش و پذیرش جامعه الزهرا واگذار کرد.

برگزاری امور آموزشی جامعه الزهرا(س) به صورت غیر حضوری تا پایان  ترم نیز از موارد مطرح شده از سوی حجت الاسلام والمسلمین مدنی در جلسه شورای اداری امروز بود که براساس این تصمیم تمامی کلاس ها و آزمون‌های پایان ترم طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) هم به صورت غیرحضوری برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره های مجازی در معاونت فرهنگی تبلیغی اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با تدبیر انجام شده از سوی این معاونت روزانه بیش از ۵۰۰ جلسه تبلیغی و سخنرانی در فضای مجازی برگزار می ‌شود.

رییس جامعه الزهرا در پایان با اشاره به برنامه های معاونت آموزشی جامعه الزهرا(س) برای ارائه دروسی که امکان مطالعاتی یا مجازی شدن آنها وجود دارد، افزایش حضور خواهران طلبه در خانواده را از اهداف جامعه الزهرا دانست و بر برگزاری بخشی از واحدها و دروس به صورت غیر حضوری تأکید کرد./1324/پ202/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات