۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۳۴۸۴
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

خون سردار سلیمانی نوید بخش نابودی اسرائیل است

خون سردار سلیمانی نوید بخش نابودی اسرائیل است
حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه زمان آزادسازی فلسطین فرا رسیده است، گفت: خون سردار سلیمانی در آینده نزدیک سبب نابودی اسرائیل خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه روز قدس امسال متاثر از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس رنگ و بوی دیگری دارد، گفت: روز قدس تبدیل به نماد اعتراض به قدرت های پوشالی جهان شده است.

حجت الاسلام نوروزی شهادت سردار سلیمانی را باعث باور شدن شدن درخت انقلاب و مقاومت دانست و افزود: تحرکات منطقه خصوصاً در فلسطین نشان می‌دهد خون سردار سلیمانی به زودی موجب نابودی اسرائیل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی در روز قدس امسال، اظهار داشت: مردم آماده حضور در خیابان ها بودند اما شرایط خاص جهانی و لزوم رعایت بهداشت موجب از دست رفتن این فرصت شد.

حجت الاسلام نوروزی گفت: با وجود شرایط کرونایی مردم با حضور موثر در فضای مجازی، ‌بار دیگر اعتراض خود، نسبت به سیاست های ضد انسانی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را اعلام خواهند کرد.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و افزود: سخنرانی رهبر انقلاب که برای اولین بار در روز جهانی قدس ایراد می شود از اهمیت بسیاری برای سران کشورهای دنیا برخوردار است و حاوی مطالب مهمی نسبت به مقاومت اسلامی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه اردبیل به شکست کشورهای عربی در جنگ ۶ روزه با اسرائیل اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ مقاومت این است که آن شکست ها در حال حاضر تبدیل به پیروزی شده است.

حجت الاسلام نوروزی ابراز کرد: شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی رویایی از نیل تا فرات آنها را تبدیل به حصارها و دیوارهای پوشالی کرده است که این دیوارها نیز با مقاومت ملت فلسطین در هم شکسته خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با بیان اینکه زمان پایان اشغالگری و آزادسازی فلسطین فرا رسیده است، تاکید کرد: امروز همگان به قدرتی که مقاومت به جهان اسلام بخشیده است، پی برده‌اند.

وی به اقتدار کشتی های نفتی ایران در آب های بین المللی در اوج تهدیدات آمریکا اشاره کرد و افزود: اگر جمهوری اسلامی پس از شهادت سردار سلیمانی پایگاه نظامی این الاسد را موشک باران نمی کرد و قدرت موشکی خود را به رخ جهان نمی‌کشید، امروز نمی توانست در آب های بین المللی اقتدار خود را به نمایش بگذارد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات