۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۵۳۴۸۵
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

سخنرانی رهبر انقلاب نقطه عطفی در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود

سخنرانی رهبر انقلاب نقطه عطفی در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود
حجت الاسلام خدریا اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس امسال، گفت: این سخنرانی بسیار مهم نقطه عطفی در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس امسال، گفت: این سخنرانی بسیار مهم نقطه عطفی در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه وضعیت جبهه مقاومت در حال حاضر در برابر اسرائیل غاصب مطلوب است، عنوان کرد: قدرت اسرائیل روز به روز کاهش پیدا می‌کند و برای پوشش این ضعف‌ها متوسل به حربه های مختلف می‌شود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نه تنها وظیفه مسلمانان و ایرانیان بلکه تکلیف تمام مردم آزاده جهان دانست و افزود: در حال حاضر نفرت خاصی نسبت به رژیم کودک‌کش اسرائیل در تمام دنیا به چشم می خورد.

وی تلاش‌های اسرائیل برای پوشاندن ضعف‌های خود را مذبوحانه خواند و اظهار داشت: نابودی رژیم غاصب اسرائیل در نگاه ناظران منصف بین المللی قطعی است و این تلاش‌های مذبوحانه تنها اندکی آن را به تأخیر می‌اندازد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه ملت‌های دنیا نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی آگاه شده‌اند، ابراز کرد: روز جهانی قدس در دنیا تبدیل به صحنه اعلام انزجار و نفرت نسبت به اسرائیل شده است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به نقش امام خمینی و امام خامنه ای در احیای قضیه فلسطین، تاکید کرد: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و معیاری برای بازشناسی دولت های مقاوم و وابسته است.

وی با انتقاد از کنش سیاسی برخی دولت های اسلامی وابسته به قدرت های استکباری، گفت: مسلمانان آزاده در نقاط مختلف دنیا سازش با آمریکا و اسرائیل را نمی پذیرد و از عملکرد برخی از دولت‌های وابسته اسلامی رضایت ندارند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به منظومه فکری امامین انقلاب در مورد قدس شریف، عنوان کرد: طلاب، دانشجویان و نخبگان منظومه فکری امامین انقلاب در مورد قدس شریف را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا با بصیرت بیشتر به سمت پیروزی جبهه مقاومت حرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر شهادت حاج قاسم سلیمانی را موجب برجستگی بیشتر روز قدس امسال دانست و افزود: آمریکا و اسرائیل با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال تضعیف مقاومت در منطقه بودند اما این شهادت نقشه آنها را نقش بر آب کرد و باعث تقویت گروه‌های مقاومت شد.

وی با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس محبوبیت جبهه مقاومت در تمام دنیا رو به فزونی است، عنوان کرد: اگر اشتباه کوچکی از اسرائیل سر بزند جبهه مقاومت پاسخ سختی به این رژیم کودک کش خواهد داد.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: برخلاف گذشته رژیم غاصب صهیونیستی توان رویارویی با گروه‌های مقاومت را ندارد و توان بازدارندگی جبهه مقاومت به حدی است که اسرائیل جرأت کوچکترین حرکت را به خود نمی دهد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
صدای رسانه مرجع حوزه به مردم نمی‌رسد .
0
0