۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۵۳۵۴۰

اسرائیل نماد رژیم جعلی شکل گرفته بر بستر بداخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها است

اسرائیل نماد رژیم جعلی شکل گرفته بر بستر بداخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها است
حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله (عج) در بیانیه ای، اسرائیل را نماد یک رژیم جعلی شکل گرفته بر بستر بداخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت بقیه الله (عج) اندیمشک به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (اسر/۱)

"تنها راه قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها، بی سرانجام و عقیم است" (مقام معظم رهبری)

قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی و تمدن اسلامی است. اهتمام به روز قدس، اهتمام اسلامی و مرتبط با همه امت اسلامی است. چون اسرائیل به همه منافع امت اسلامی یورش برده است. در ۷۲ سال گذشته ما از یک سو شاهد یک پرونده ننگین و از سوی دیگر شاهد درخشش فلسطین و مقاومت امت اسلامی هستیم. با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معادلات جهان تغییر کرد و آرمان فلسطین مطرح شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد این بودیم که اسرائیل به محاصره نیرو‌های مقاومت درآمد و شکست خود را پذیرفت.

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته در مقابل سکوت نهاد‌های بین المللی انجام می‌شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوزات و بداخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامد‌های آن را توضیح داد که حتی خارج از مرز‌های فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف اگرچه اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین را آشکار کرده است، اما به هیچ رو موضع جدیدی نیست و از ابتدای اشغالگری هدف بوده است.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله (عج) همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امامین انقلاب در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شویم./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات