۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۵۳۵۶۲
همزمان با روز جهانی قدس؛

سردیس سپهبد شهید سلیمانی در امیرکلا رونمایی شد

سردیس سپهبد شهید سلیمانی در امیرکلا رونمایی شد
همزمان با روز جهانی قدس میدانی در شهر امیرکلای بابل به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و از سردیس فرمانده شهید سپاه قدس رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با روز جهانی قدس میدانی در شهر امیرکلا بابل به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری و از سردیس فرمانده شهید سپاه قدس رونمایی شد.

مردم مؤمن و انقلابی شهر امیرکلا بابل به پاس قدرشناسی از سال ها مجاهدت و ایثارگری های فرمانده شهید سپاه قدس، یکی از میدان‌های مهم این شهرشان را به نام این سردار رشید اسلام نامگذاری کردند و همچنین در این روز از سردیس این شهید که در همین میدان نصب شده است رونمایی شد.

در این مراسم که جمعی از جوانان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و محور مقاومت حضور داشتند با شعار‌های ضد استکباری و استعماری روز قدس را گرامی داشتند و بر ضرورت موضع گیری قاطع مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار این رژیم کودک شدند.

همچنین جوانان این شهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی پرچم رژیم غاصب اسرائیل را به آتش کشیدند و آزادی قدس شریف را از چنگال این رژیم متجاورز خواستار شدند.
 
این جوانان مؤمن و انقلابی با سر دادن شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را نسبت به اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه ای اش ابراز کردند.

شهرستان بابل دوم اسفندماه سال ۹۷ میزبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره یک هزار و ۴۴۰ شهید این شهرستان بودند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات