۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۵۳۶۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

صبر، تقوا و ایمان رزمندگان سبب فتح خرمشهر شد

صبر، تقوا و ایمان رزمندگان سبب فتح خرمشهر شد
نماینده ولی فقیه در لرستان فتح خرمشهر را روز مقاومت خواند و گفت: صبر، تقوا و ایمان رزمندگان سبب شد تا به لطف الهی خرمشهر فتح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و بزرگداشت سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر از روزهای زیبا و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در در فتح خرمشهر صبر، تقوا و ایمان بالای رزمندگان را مشاهده کردیم، افزود: این صبر، تقوا و ایمان رزمندگان سبب پیروزی و شکست دشمن شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به پیام های سوم خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان بعثی و برافراشته شدن پرچم مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام بر مسجد جامع خرمشهر از پیامدهای فتح خرمشهر بود.

وی ادامه داد: اسیر کردن 19 هزار نیروی بعثی و از کار انداختن ماشین جنگی دشمن از دیگر پیامدهای فتح خرمشهر بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت بازگو کردن رشادت رزمندگان دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: در این زمینه باید از همه ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: با بازگو کردن خاطرات رزمندگان دوران جنگ تحمیلی باید نسل امروز را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید اهل هنر این رشادت ها را در قالب هنر و اهل قلم در قالب در قالب قلم یادداشت، در سینه ها ضبط و در کتابخانه ها نگهداری شوند تا افتخارآفرینی دلاورمردی های ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی و اقشار مختلف که در فتح خرمشهر انجام وظیفه کردند، بازگو شود./9451/پ210/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات