۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۵۳۶۵۴

فراخوان همایش بین المللی «اخلاق، الهیات، و بلایای فراگیر» منتشر شد

فراخوان همایش بین المللی «اخلاق، الهیات، و بلایای فراگیر» منتشر شد
همایش بین المللی «اخلاق، الهیات، و بلایای فراگیر» به همت دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و همکاری بیست نهاد حوزوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بین المللی «اخلاق، الهیات، و بلایای فراگیر» در تیرماه سال جاری به همت دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی و همکاری بیش از بیست نهاد حوزوی دانشگاهی ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

این همایش در صدد، تبیین دقیق آسیب‌های اجتماعی، پیامدهای اقتصادی، و چالش‌های اخلاقی و الهياتي ناشی از بیماری‌های فراگیر و نيز فروکاستن از آسیب‌های اجتماعی ـ فرهنگي اين بلايا در حد توان است. این همایش كه به جهت برخط بودن، بخشي از آن در قالب پيش نشست هاي همايش برگزار خواهد شد، در دو محور عمده اخلاق و الهیات تلاش دارد تا ضمن هم اندیشی با صاحبان قلم و اندیشه و با استفاده از ظرفیت محققین حوزوی و دانشگاهی، نگاهی علمی و آکادمیک و عمیق به پیامدهای بلایای فراگیر در ابعاد مختلف اخلاقی و الهیاتی داشته باشد.

از  جمله اهداف همایش تحلیل چالش های دینی و اخلاقی ناشی از گسترش بیماری کرونا، تقویت تاب آوری اجتماعی و آرامش بخشی به جامعه، کمک به نظام سلامت کشور و نهادهای حکومتی و دولتی در مهار و هدایت جامعه در شرایط بحرانی و تحلیل رفتارها و سبک دینداری انسان معاصر در دوران پسا کرونا است.

مهلت ارسال چکیده مقاله  30 اردیبهشت  زمان  ارسال اصل مقاله 10 تیر است. این همایش به صورت مجازی و برخط 30 تیر امسال در تارنمای http://ethicsconf.sbu.ac.ir پخش خواهد شد./998/د102/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
شما در خبر مهلت ارسال چکیده مقاله را 30 اردیبهشت ذکر کرده اید

از طرف دیگر خود این خبر را 3 خرداد منتشر کرده اید
احساس نمی کنید یکم دیر این خبر را کار کرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0