۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۵۳۶۸۴
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

خطر اسرائیل برای مردم جهان از کرونا بیش‌تر است

خطر اسرائیل برای مردم جهان از کرونا بیش‌تر است
حجت الاسلام نظرزاده رژیم اشغالگر قدس ویروس منحوس کرونا برای جهانیان خطرناک تر دانست و بر ضرورت مبارزه تمام مردم دنیا با این رژیم تأکید کرد.

حجت الاسلام عبدالله نظرزاده عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز قدس پرداخت و گفت: رهبر انقلاب رژیم اسرائیل را غده سرطانی در منطقه دانسته و خواستار همبستگی و وحدت ملل آزادی خواه جهان بر علیه اسرائیل شده ­اند.

وی با بیان اینکه آخرین حمایت دول غربی طرح معامله قرن بود، گفت: تمام دولت ها و کشورها در ابتدا با این طرح مضحک همراهی کرده ­اند، اکنون از این عملکرد پشیمان شده­ اند و به مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی روی آورده ­اند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ابراز کرد: کشورها و ملل اسلامی که در تاریخ به امت های عرب خیانت کرده بودند، امروز به دنبال حمایت از ملت مظلوم هستند؛ کشور اردن دولت صهیونیسم را تهدید کرده است که هرگونه تجاوز به کرانه های باختری را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام نظر زاده با اشاره به اینکه رهبر انقلاب خواستار همبستگی تمام مردم آزادی خواه جهان در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شده اند، افزود: باید هر فرد عدالت جو، آزادی خواه و طرفدار مردم مظلوم در تمام ملل جهان انزجاز خود را رژیم صهیونیستی ابراز کند و به دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین روی آورد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی را به ویروس کرونا تشبیه کرده اند، گفت: در این زمان 220 کشور دنیا با ویروس کرونا درگیر هستند و دولت های آنها اقداماتی جهت پیشگیری و بهبود بیماران آنها پرداخته اند؛ اما رژیم اشغالگر قدس از این ویروس منحوس برای جهانیان خطرناک تر است؛ از این رو باید تمام مردم کشورهای جهان علیه رژیم اشغالگر قدس به مبارزه بپردازند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحقق و بروز نشانه هایی برای نابودی اسرائیل، گفت: بر خلاف وعده هایی که ترامپ در حمایت از رژیم صهیونیستی داده است، در این زمان قدرت نظامی و اعتبار اسرائیل در سازمان های بین المللی و ملل جهان به صورت چشمگیری کاهش یافته و این مسأله نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال پیش جمله‌ای را مطرح کرده ­اند که اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ این وعده در حال تحقق و شکل گیری است./998/ت302/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات