۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۵۳۷۳۰
استاندار خوزستان:

تاکنون ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شده است

تاکنون ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شده است
استاندار خوزستان گفت: در لبیک به ندای رهبری در زمینه کمک مؤمنانه تاکنون ۲۷۵ تا ۲۸۰ هزار بسته حمایتی تهیه و توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، صبح امروز، در آیین اهدای دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان دزفول با تبریک عید فطر اظهارداشت: سوم و چهارم خرداد مایه فخر خوزستانی‌ها هستند، در چهارم خرداد باید به ایثار و مقاومت مردم دزفول احترام گذاشت.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهدای‌مان با غرورآفرینی های‌شان، ایران را به بزرگی، ایثار و مقاومت تزیین دادند، عنوان داشت: در روز عید فطر و دزفول قهرمان با توجه به بحث کرونا، دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی با همراهی خیران شهرستان و به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به نیت دو هزار شهید دزفول، آماده و در اختیار آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در لبیک به ندای رهبری در زمینه کمک مؤمنانه ۲۷۵ تا ۲۸۰ هزار بسته حمایتی تهیه و توزیع شده است، ادامه داد: چنین احسان و انفاقی پس از ۳۰ روز روزه داری تأکید بر ایستادن در مسیر بندگی و حرکت در اجرای فرامین الهی است.

شریعتی بیان داشت: در آغاز تهیه ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را دور از انتظار تصور می‌کردیم، اما تا پایان هفته جاری از ۳۰۰ هزار بسته فراتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها پای کار آمدند تا بسته‌های معیشتی تهیه شوند، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج استان، نقش عادلانه‌ای در توزیع بسته‌های معیشتی ایفا کردند. /۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات