۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۳۸۱۵
افتخاری:

عملکرد نمایندگان مجلس باید دائما تحت نظارت مردم باشد

عملکرد نمایندگان مجلس باید دائما تحت نظارت مردم باشد
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مجلس قوی و کارآمد، بر ضرورت نظارت و رصد دائمی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

لاله افتخاری، عضو اصلی شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شرح ویژگی های مجلس قوی، کارآمد و تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مجلس تراز انقلاب باید استقلال خود را نسبت به قوای دیگر حفظ کند و از تداخل قوا در کارها و فعالیت های پیش رو جلوگیری شود.

افتخاری با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره ویژگی های نمایندگان مجلس گفت: باید نمایندگان پاکدست، تلاشگر و انقلابی در خدمت و رفع مشکلات مردم گام های اساسی را بردارند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل مجلس قوی و کارآمد، بیان کرد: باید نمایندگان از تعهد و تخصص لازم برخوردار باشند و در کمیسیون های اختصاصی، حوزه های انتخابیه خود و نطق صحن علنی مجلس آنها، در راستای اهداف والای نظام اسلامی و خدمت مردم باشد؛ در این صورت مجلس قوی و کارآمد تشکیل خواهد شد.

افتخاری بر ضرورت نظارت و رصد دائمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید و  ابراز کرد: باید از ظرفیت ها مردمی برای نظارت عملکرد نمایندگان مجلس بهره گرفته شود و نمایندگان نیز بر عملکرد خود نظارت داشته باشند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید عملکرد مجلس ما به گونه ای باشد که دو نماینده در دوران نمایندگی خویش به علت فاسد های مالی دستگیر شوند یا نماینده ­ای در پایان دوره مجلس هفتم پناهنده به کشور بیگانه شود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: نمایندگان همیشه رهنمودهای امام خمینی(ه) و رهبر معظم انقلاب و انتظارات قانون اساسی را سرلوحه های فعالیت های خود در مجلس شورای اسلامی قرار دهند./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات