۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۵۳۸۵۱
حاجی‌بابایی:

همه باید کمک کنیم تا در سایه برادری به موفقیت برسیم

همه باید کمک کنیم تا در سایه برادری به موفقیت برسیم
منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم درباره رسالت مجلس گفت: مجلس آتی محکوم به موفقیت است لذا باید کمک کنیم تا در سایه برادری به موفقیت برسیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی بابایی منتخب مردم همدان و کاندیدای ریاست مجلس یازدهم در نشست هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» که امروز  در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد گفت: قرار بر این بود که کاری را انجام دهیم چرا که حال مردم به دلیل عملکرد قوای سه ‌گانه خوب نیست، اما حال نظام به دلیل حرکت عظیم مردم در شهادت سردار سلیمانی خوب است، حال دولت و قوه قضاییه به دلیل مجلس، خوب نیست، به شدت از وضعیت اقتصادی ناراضی هستیم و اقتصاد لیبرال است که فاصله طبقاتی را به اینجا رسانده است.

وی افزود: ٨ سال با خون شهدا اقتصاد لیبرالی مهجور شد اما پس از آن رشد کرد و فاصله طبقاتی به جایی رسید که مردم فریاد می‌زنند چرا برخی در خیابان خرید و فروش می‌کنند اما من نمی‌توانم نان صبحانه بخرم، اقتصاد لیبرال مجلس‌ها و دولت ها را جابه جا میکند.

حاجی‌بابایی افزود:خانواده ای ٥ تا شهید داده است اما در خانواده دیگر همگی خارج از کشور هستند یکی هم در اینجا مسئول است. همه فریاد جلوگیری از فساد را می‌زنیم اما سر بزنگاه به آن کمک می‌کنیم، مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری می‌روند، گرفتار و پشیمان می‌شوند، بزرگترین مشکل کشور خواص هستند.

وی اضافه کرد: مردم ٢ اسفند در حالی که کرونا کولاک می‌کرد و تحریم نفس مردم را گرفته بود، پای صندوق رأی آمدند.

حاجی بابایی در خصوص رسالت مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس به موفقیت محکوم است همه ما محکوم به موفقیت هستیم و باید کمک کنیم در سایه برادری به موفقیت برسیم، گام دوم اخلاق مدار است،گام دوم می‌گوید مهم ترین عنصر عدالت خواهی، مبارزه با فساد و جوان گرایی است، مجلس یازدهم باید بقیه مجالس فرق کند، این مجلس در صورتی موفق است که نمایندگان کل کشور در آن دخیل باشند و شایسته سالاری کنند و از تمام مردم در این مجلس حضور داشته باشند.

منتخب مردم همدان ادامه داد: یک نماینده از نظر اجرا تا حد فرماندار آن شهر عمل می‌کند، نمایندگان نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را مردمی کردیم موفق می‌شویم، لذا همه باید در قدرت حضور پیدا کنند، این را باید امروز تعیین کنیم.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم مجلس را شروع کنیم نباید دچار شتابزدگی شویم، ٤شنبه جلسه شروع داریم و دوستان نیز براساس حروف الفبا در هیأت‌ ها حضور پیدا می‌کنند.

حاجی‌ بابایی ضمن اشاره به تشکیل هیأت رئیسه افزود: با توجه به اصلاح آیین نامه به این نتیجه رسیدیم که چهارشنبه جلسه برگزار کنیم، بعد از ظهر فراکسیون را تشکیل دهیم و مجددا ٥شنبه جلسه برگزار کنیم که این فرآیند شتاب زده است و شتابزدگی این شائبه را ایجاد نکند که به سرعت می‌خواهیم کاری کنیم که وقتی چشممان را باز کنیم ببینیم اتفاق دیگری افتاده است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
مجلس مقتدر با مدیران مخلص
0
0