۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۸۶۰
در قالب عیدی رمضان؛

کارت‌های هدیه میان کودکان نیازمند دزفول توزیع شد

کارت‌های هدیه میان کودکان نیازمند دزفول توزیع شد
حجت الاسلام خاکی به توزیع هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در پنج مرحله میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: به کودکان نیازمند، کارت‌های هدیه به عنوان عیدی ماه رمضان و ویژه فطر اهدا شد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در مرحله پنجم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با عید فطر و با همکاری گروه جهادی خیریه و بسیج طلاب مدرسه، بسته‌های معیشتی در میان محرومان شناسایی شده شهرستان و حومه توزیع شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه در مناطق عرب نشین شهرستان، عید فطر بصورت ویژه گرامی داشته می‌شود، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی بیشتر در میان نیازمندان آن مناطق توزیع شد ضمن اینکه به کودکان کارت‌های هدیه به عنوان عیدی ماه رمضان و ویژه فطر اهدا شد.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی ادامه دارد، بیان داشت: توزیع بسته‌های معیشتی در ۴ خرداد و همزمان با روز مقاومت مردم دزفول صورت گرفت که تلاش ما بر آن بود تا بسته‌های معیشتی و کارت‌های هدیه به دست نیازمندان برسد.

وی به توزیع هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در پنج مرحله میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: اهدای بسته‌های بهداشتی معیشتی به همراه کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی در ماه رمضان صورت گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی، مسابقه کتابخوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و پویش هر خانه یک مسجد برگزار شد. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات