۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۹۲۷

پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی

پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: در روز سالگرد امام خمینی صحبت‌های رهبری به صورت زنده و مستقیم، اما خارج از حرم امام انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در نشست خبری بزرگداشت مراسم رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: فلسفه مراسم امروز در ابتدا فرصتی برای تبادل نظر درباره برگزاری مراسم روز چهارده خرداد در حرم مطهر امام با عنایت به دستورات و مراعات همه الزامات بهداشتی است.

وی ادامه داد: برای احترام به سلامت مردم روز چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام مراسم نداریم. البته تکلیف شد که برنامه صحبت‌های رهبری کماکان بصورت زنده و مستقیم، اما خارج از حرم برگزار شود و ما همیشه نظرمان تبعیت از دفتر مقام معظم رهبری است. برنامه ریزی‌های ما هم هماهنگ با دفتر رهبری است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: تولیدات فرهنگی ما برای فضای مجازی به نقطه پایانی رسیده و از روز شنبه همه تولیدات فرهنگی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم خلائی که به وجود آمده را از طریق دیگری جبران کنیم.

وی بیان داشت: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه‌ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند.

ارسال نظرات