۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۹۵۴
مسؤول بسیج جامعه زنان قم تبیین کرد؛

استانداردهای دوگانه فمینیسم

استانداردهای دوگانه فمینیسم
خانم ابراهیم آبادی گفت: اگر رومینا اشرفی قصد ازدواج در این سن را داشت، جریان‌های فمینیست فریاد کودک همسری بلند می‌کردند.

خانم ابراهیم آبادی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان قم در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به موضوع قتل رومینا اشرفی به خاطر موضوع فرار از خانه گفت: دو مجرم وجود دارد یکی محبوب و یکی مطرود یکی قاتل (میترا استاد همسر سابق نجفی شهردار) و دیگری پدر رومینا اشرفی که هر دو قتل جنایی مرتکب شده‌اند و ما زنان برای هر دو قاتل از دادستان محترم اشد مجازات را خواهانیم.

وی با توجه به استانداردهای دوگانه جریانات فمینیست در برخورد با فجایع افزود: خانم‌های به اصطلاح دلسوز و مدافع حقوق زنان امروز برای قتل رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله به خاطر فرار با دوست پسر ۲۹ ساله‌اش توسط پدر همان کسانی هستید که اگر این دختر با توافق پدر قصد ازدواج با همان پسر را داشت، فریاد کودک همسری به راه می انداختید.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان قم با تاکید بر اهمیت راه حل برای اینگونه اتفاقات عنوان کرد: راه حل شما چیست و اگر در شرایط فعلی دختری در این سن بخواهد ازدواج کند، اجازه می‌دهید یا باز ترویج فساد و ولنگاری به نام آزادی؟ آیا این نسخه را برای فرزندان خود می پذیرید؟

وی در پایان به اهمیت موضوع توجه عقلانی به مسأله ازدواج پرداخت و اظهار داشت: زمانی که جامعه را با ولنگاری فضای مجازی بسط دادیم و بی توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه زنان این سرزمین پیوست فرهنگی برای شبکه‌های اجتماعی ارائه ندادیم، این اتفاقات تلنگری بر ما خواهد بود تا شاید بیدار شویم./882/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد‌رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
تطبیق دو رویداد و مواضع دوگانه اصلاحات در این مصاحبه هوشمندانه و مطلب درستیست.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
اشد مجازات برای پدر رومینا چرا ؟!
کاسه داغتر از آش ؟!
ملامتمان کردند عقب بنشینیم ؟!
« لا یخافون فی اللّٰه لومة لائم » برای کیه ؟
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
خوب بود
1
0