۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۵۴۰۰۱
آیت الله کعبی در پیامی به قالیباف:

مجلس با بهره از نظامات تمدن ساز اسلامی برای مشکلات چاره اندیشی کند

مجلس با بهره از نظامات تمدن ساز اسلامی برای مشکلات چاره اندیشی کند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از مجلس یازدهم خواست با با بهره از نظامات تمدن ساز اسلامی و اجتهاد حکومتی برای مشکلات انباشته شده کشور چاره اندیشی کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مومن ومجاهد ولایی آقای دکتر محمد باقر قالیباف دامت توفیقاته

رئیس محترم منتخب مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

حسن انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک می گویم و از خداوند متعال مسآلت می نمایم که بیش از گذشته در پیشبرد آرمانهای امام راحل و شهداء و تحقق گفتمان انقلاب در گام دوم با هدایتهای رهبر حکیم انقلاب؛ موفق باشید.

بی شک دو اولویت اقتصاد و فرهنگ در سر لوحه حرکت مجلس قوی و انقلابی خواهد بود که با مدیریت جهادی و انقلابی و عملیاتی نمودن پیام رهبری به مجلس یازدهم و توجه به سیاستهای کلی قانونگذاری قابل تحقق است.

انتظار آن است که مجلس شورای اسلامی با رویکرد برادرانه و قانون مدارانه و اخلاقی و هم افزا با قوای دیگر و تقویت بعد نظارت بر روند اجرای قوانین و بهره مندی از نظامات تمدن ساز اسلامی در قلمروهای گوناگون و اجتهاد حکومتی با همکاری اساتید و فضلای حوزه های علمیه و شناسایی ظرفیت های بزرگ و منابع مادی و معنوی و طبیعی و بسیج منابع انسانی کشور؛ بر مدار اولویتها؛ با عقلانیت و معنویت و عدالتخواهی؛ مشکلات انباشته شده را چاره سازی کند و بتواند به جهش تولید و اشتغال و کار آفرینی و حل مشکلات معیشتی و تقویت پول ملی و استحکام درونی نظام شتاب بخشد و با تقویت مقاومت و اتخاذ مواضع انقلابی و مبارزه با فساد و توجه به امنیت سرمایه گذاری؛ وصراحت و قاطعیت در برابر دشمنان و بدخواهان در عرصه سیاست داخلی و بین المللی و برخورداری از مشی ساده زیستی و پرهیز از حاشیه سازی؛ درمیان مردم امیدافرینی کند و وبستر را برای شکل گیری دولت حزب اللهی و جوان فراهم سازد.

بمنه و کرمه انه سمیع مجیب

الاقل_ عباس کعبی

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
سیاسی رسا از استادان انقلابی ارتباط داشته باشه.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
پیام حساب شده ای است
2
0