۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۵۴۰۵۳
سرلشکر صفوی:

امروز حرکت انقلابی و تاثیر گذار نیاز کشور است

امروز حرکت انقلابی و تاثیر گذار نیاز کشور است
سرلشکر صفوی در پیام تبریک خود به رییس جدید مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیر گذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.

به  گزارش سرویس  سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشگر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رییس مجلس شورای اسلامی و انتصاب علی لاریجانی به سمت مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

متن پیام های دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

رای اکثریت مجلس شورای اسلامی در انتخاب جناب عالی به عنوان «رییس مجلس شورای اسلامی» را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

عملکرد درخشان جنابعالی در دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در سطوح مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیریت شهرداری تهران و شاخصه های مدیریتی و فردی جنابعالی همچون مدیریت انقلابی و جهادی در کنار ولایتمداری و توجه به قشر محروم و مستضعف توام با ایجاد تحول چشمگیر در امور مختلف نوید بخش شکل گیری مجلسی تحولگرا و کارآمد است، به‌ویژه آنکه در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیر گذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.

وضع قوانین و مقررات در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم و در نهایت افزایش شاخص تولید ناخالص ملی مورد انتظار فرهیختگان و عموم مردم از مجلس انقلابی است.

توفیق خدمت جنابعالی و سایر نمایندگان محترم را در این سنگر مقدس در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ، از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

 ---------------

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی مشاور محترم رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم؛

خدمتگزاری به مردم و تلاش در جهت حفظ وحدت و همگرایی ویژگی شاخص دوران مدیریت جنابعالی در مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی است و سعی جنابعالی در اداره مجلسی با ثبات و بدور از اختلاف و استمرار همراهی با دولتها در جهت انجام وظایف ذاتی انها از دیگر توفیقات ارزشمند و قابل تقدیری است که خداوند نصیب شما کرد.

سوابق درخشان جنابعالی در معاونت امور مجلس وزارت سپاه، ریاست سازمان صدا و سیما، دبیری شورای عالی امنیت ملی و تنوع مسئولیت های عهده‌دار شده نشان دهنده توانایی های مدیریتی و روحیه مسولیت پذیری در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ادامه توفیقات و خدمات جنابعالی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار دکتر صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

/998/د103/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات