۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۵۴۰۷۱
حجت الاسلام رستگار:

داشته های ما به خاطر مقاومت در برابر استکبار است

داشته های ما به خاطر مقاومت در برابر استکبار است
حجت الاسلام رستگار گفت: نمایندگان جدید باید بدانند و باور داشته باشند هر آنچه که ما به دست آورده ایم به خاطر مقاومت و استقامت در برابر زیاده خواهی‌های دنیای استکبار است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرموده‌های امام و رهبری درباره جایگاه مجلس خاطرنشان کرد: مجلس با توجه به روحیه انقلابی این دوره از منتخبان مردم وظایف سنگینی را باید انجام بدهد به عبارت دیگر در حل مشکلات اقتصادی که امروز پاشنه آشیل ماست طراحی‌هایی را داشته و به تعبیر حضرت آقا ریل‌گذاری بکند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: مجلس یازدهم طراحی‌های هوشمندانه‌ای در حوزه اقتصاد داشته باشد تا همانند حوزه‌های نظامی و سیاسی بتوانیم انقلاب اسلامی را قوی بکنیم و درد‌های مردم ولایتمدار و شکور و صبور ایران برطرف شوند.

حجت الاسلام رستگار درباره شاخصه‌های یک نماینده انقلابی اظهار داشت: چنین نماینده‌ای باید متدین باشد یعنی دین را باور داشته و ملاک تصمیم گیری‌های او برمبنای دین و آموزه‌های دینی باشد؛ چون امروز در دنیا ثابت شده که دین نجات بخش همه مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه در باور‌های پیش از انقلاب دین افیون ملت‌ها نامیده شده بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی این اتهام را برطرف و در سایه دین توانست از کشوری که در همه زمینه‌ها وابسته بوده به جایگاه رفیعی در جهان برسد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان صاحب بصیرت یعنی قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و حوادث اطراف و پیشروی انقلاب اسلامی را دیگر خصیصه نماینده انقلابی برشمرد و افزود: چنین نماینده‌ای باید ولایت مدار باشد به عبارت دیگر تر‌ازو و شاقول حرکت یک نماینده باید فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری تلقی شود.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه یک نماینده باید خدمتگزار و مردم دار باشد، تصریح کرد: نماینده از جایگاه و مقام برای منافع شخصی، گروهی و جناحی خودش بهره نبرد و در عین حال استکبارستیز باشد.

وی عنوان داشت: نمایندگان جدید باید بدانند و باور داشته باشند هر آنچه که ما به دست آورده ایم به خاطر مقاومت و استقامت در برابر زیاده خواهی‌های دنیای استکبار است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رمز موفقیت ما صبر و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، خاطرنشان کرد: اگر یک نماینده چنین ویژگی‌ها را داشته باشد و توکل به حضرت پروردگار بکند به طور قطع می‌تواند یک خدمتگزار و مدرس عصر خود باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات