۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۱۱۴
هانی زاده:

آمریکا در حال فروپاشی تدریجی است

آمریکا در حال فروپاشی تدریجی است
هانی زاده با اشاره به اینکه آمریکا در یک فروپاشی تدریجی قرار دارد، گفت: ادامه تظاهرات مردمی در آمریکا به تجزیه و جنگ داخلی این کشور منجر می‌شود.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قتل یک سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس نژادپرست آمریکا را برملا کننده چهره حقیقی و نژادپرست رژیم جنایتکار آمریکایی برای اذهان عمومی و افکار ملت‌های جهان دانست.

این تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: خوی نژادپرستی و تبعیض شدید میان سیاهپوستان و سفیدپوستان و اختصاص امتیاز‌های رفاهی و خدماتی برای طبقات نژادپرست سفیدپوست و محروم کردن رنگین پوستان سبب شده تا جامعه آمریکایی دچار گسست شود.

هانی زاده با اشاره به اینکه آمریکا در آستانه یک فروپاشی تدریجی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر پلیس آمریکا در برابر دوربین‌های تلویزیونی در قتل یک سیاه پوست آمریکایی، افکار عمومی به ویژه طبقات فرودست آمریکایی را به شدت جریحه دار کرده و موجب سقوط ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ و کاهش شانس پیروزی مجدد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختلاف در میان طبقات آمریکایی تشدید می‌شود، ادامه داد: ادامه تظاهرات مردمی در آمریکا به تجزیه و جنگ داخلی این کشور منجر می‌شود، تیم نژادپرست ترامپ تلاش می‌کند تا بر چنین حادثه دردناکی سرپوش بگذارد حال آنکه دستگیری ده‌ها خبرنگار که برای پوشش تظاهرات در خیابان حضور داشتند به خوبی ثابت کرد آمریکا ارزشی برای انسان و حقوق بشر و آزادی‌های فردی و اجتماعی قائل نیست.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه آمریکا فقط اتهام زنی به کشور‌های مخالف را یاد گرفته است، اضافه کرد: آمریکا علی رغم برخورداری از توان نظامی و اقتصادی قدرتمند در حال فروپاشی و ورود به یک عرصه جدید از اختلاف طبقاتی است.

هانی زاده با اشاره به اینکه آمریکا با هر ابزاری بر جنایات خود سرپوش می‌گذارد، بیان داشت: رسانه‌های غربی در اقدامی هماهنگ پوشش مناسبی از تظاهرات آمریکایی‌ها انجام ندادند در عین حال دولتمردان آمریکایی مانع از حضور خبرنگاران شدند. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
امیدوارم همین طور باشد که شما گفتید
0
0