۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۱۲۳

مشارکت طلاب مدرسه امام محمدباقر شوش در غسل و تدفین اموات کرونایی

مشارکت طلاب مدرسه امام محمدباقر شوش در غسل و تدفین اموات کرونایی
حجت الاسلام چنانی گفت: طلاب و روحانیت مدرسه امام محمدباقر(ع) در شوش به غسل و کفن و اقامه نماز میت متوفیان کرونایی می‌پردازند.
حجت الاسلام عبدالحسین چنانی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شوش، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با فعالیت‌های این مدرسه در دوران کرونا اظهار داشت: گندزدایی معابر و ضدعفونی منازل و خیابان‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی با موضوع در خانه ماندن، رعایت توصیه‌های بهداشتی، نشر احادیث اهل بیت (ع) در زمینه اهمیت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دنبال می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شوش با بیان اینکه طلاب و روحانیت به غسل و کفن و اقامه نماز میت (متوفیان کرونایی) می‌پردازند، خاطرنشان کرد: ضمن مشارکت در رزمایش کمک مومنانه و با همراهی خیران، کمک‌هایی به فقرا و نیازمندان در ماه رمضان صورت گرفت.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: یکی از کار‌های فرهنگی در ماه رمضان، راه انداختن کانال‌ها و گروه‌ها از تلاوت قرآن، مسابقات (پرسش سؤالات دینی و اهدای جوایز) بود که در فضای مجازی توسط طلاب مدرسه صورت گرفت.

حجت الاسلام چنانی با اشاره به اینکه دو هزارو ۷۰۰ پرس غذای گرم در ماه رمضان میان فقرا و نیازمندان شهرستان شوش و روستا‌های محروم توزیع شد، گفت: توزیع ماسک رایگان در میان مردم شهرستان و اصناف مختلف صورت می گیرد. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات