۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۵۴۱۵۴

نفتکش‌هایی که اقتدار صادر می‌کنند

نفتکش‌هایی که اقتدار صادر می‌کنند
نفتکش‌های تحریم شده ایران، مدت ها است که با رادار‌های روشن و پرچم‌های سه رنگ مقدس برافراشته، از بیخ گوش ده‌ها و صد‌ها کشتی و قایق آمریکایی و اروپایی گذشته اند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مدت هاست که بمباران خبری کرونا بر تمام بحران‌ها و حاشیه‌ها و اخبار دنیا سایه افکنده است.

امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب نیز با اتاق فکر‌های خود همچون همیشه سوار بر موج افکار عمومی دنیا به سمت و سویی قدم بر می‌دارند و قلم می‌زنند که منافع حاکمان شان اجازه می‌دهد.

در وانفسای این همه اخبار مربوط به ویروس جهانی کرونا، رسانه‌های ما غافل شدند و شاید فراموش کردند که نباید در زمین حریف بازی کنند و از خیلی سوژه‌ها و تحلیل‌ها و حواشی ریز و درشت دنیا غفلت کرده یا عقب بمانند.

این روز‌ها در حالی که سمت و سوی تیتر‌ها و لید‌ها و موشن گرافیک‌های خبری رسانه‌های دنیا به سمت بحران ویروس کروناست، جمهوری اسلامی ایران دل به دریا زده است و کشتی، کشتی، به ونزوئلا اقتدار صادر می‌کند. اقتداری که غرب و استکبار جهانی را در لاک دفاعی و به خواب زدگی خرگوشانه سیاسی فرو برده است و ما غافل از اینکه بهترین فرصت برای حمله به دروازه‌های سست و لرزان تیمی است که اگر تابویش بشکند به بدترین شکل ممکن بازی را واگذار خواهد کرد.

نفتکش‌های تحریم شده ایران، مدت هاست که با رادار‌های روشن و پرچم‌های سه رنگ مقدس برافراشته، طولانی‌ترین آب‌ها و دریا‌های بین المللی را شکافته اند و از بیخ گوش ده‌ها و صد‌ها کشتی و قایق آمریکایی و اروپایی گذشته اند تا بگویند که به مرحله‌ای از تدبیر و بلوغ و اقتدار رسیده اند که به راحتی سینه تمام تحریم‌ها را می‌شکافند و بنزین و نفت را هم صادر می‌کنند و کسی هم جلودارشان نیست.

اینک، اما وقت حمایت و آرایش جنگ رسانه‌ای و نرم برای پشتیبانی از حرکت سخت و بین المللی نفتکش‌هایی است که قصد دارند تحریم‌های ناعادلانه علیه ملت و دولت ایران اسلامی را به دریا‌ها بریزند و به کشور‌های دنیا بگویند که دیگر از سایه تهدید‌های آمریکایی نترسید که خود دچار سخت‌ترین تحریم‌ها از سوی افکار عمومی مردم خودش علیه خودش شده است.

رسانه‌های ما و البته دنیا باید به احترام اقتدار ایران اسلامی در عبور از تهدید‌ها و تحریم‌ها در کنار اخبار کرونا به صادر کردن اقتدار توسط ایران عزیز بپردازند و تیتر‌های شان را به غرش نفتکش‌های باصلابت کشورمان اختصاص بدهند تا تابوی ترس از کدخدای پوشالی به اصطلاح دهکده جهانی بشکند و کشتی‌های کشور‌های مختلف به احترام پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان در مسیر‌های آبی دنیا بوق رفاقت بنوازند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات