۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۵۴۳۷۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

بستری ۸۰۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان ها

بستری ۸۰۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش ۶۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان، گفت: در حال حاضر ۸۰۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بیان داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان، و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهر‌های بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۲ لغایت ۱۳خرداد۹۹) تعداد ۶۵۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به پانزده هزار و ۹۸۸ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۸۰۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور ادامه داد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، چهاده هزار و ۵۹۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۹۵ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مهمترین و بهترین راه جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری است که همواره و در همه حال باید مد نظر مردم عزیز قرار گیرد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات