۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۴۴۰۴
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای جلوگیری از تحریف ضروری است

بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای جلوگیری از تحریف ضروری است
حجت الاسلام بهرام پور گفت: بازخوانی آرمان‌ها و نگاه‌های امام امت ضروری است تا جلوی تحریف‌ها و انحرافاتی که دشمن می‌خواهد در مسیر امام و فرزندانش ایجاد کند، گرفته شود.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه جریان‌های حق و باطل در تعارض با هم و سبقت از یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: شخصیت امام راحل به عنوان یک الگو، تابنده و خورشید درخشان آسمان بشریت است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: امام راحل احیاگر دین، اخلاق و معنویت، باور‌های عمیق انسانی و فطری است و توانست با الگوی عملی که از اسلام به جهانیان عرضه کرد راه پرتابنده رسول گرامی و ائمه معصومین و قرآن کریم را برای بشریت نمایش بگذارد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انسان‌های بسیاری امام راحل را الگو گرفته و در مسیرشان گام برمی دارند، اظهار داشت: یکی از بهترین راه‌ها برای تخریب معنوی شخصیت انسان ها، تحریف راه و رسم و آرمان‌های انسان‌های بزرگوار است، چنین تحریفی برای انبیا و اولیاء الهی در طول تاریخ رخ داده است.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اینکه نباید از تلاش‌ها برای تحریف شخصیت امام راحل تعجب کرد، افزود: خیلی‌ها که اهداف و آرمان هایشان را مغایر با آرمان‌های امام می‌بینند، به مخالفت برمی خیزند و با تحریف راه و مرام و کردار بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا چنین الگوی حسنه‌ای را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه راه امام روشن است، تصریح کرد: نسل سربازانی که در کنار امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، تلاش می‌کنندتا با اطاعت از رهبرانقلاب، ادامه دهنده راه امام امت باشند، نسل‌هایی که در اثر آشنایی با شهدا، راه شهدا را شناخته و تلاش در ادامه آن دارند، واسطه‌هایی را که امام تربیت کرد برای خود الگو قرار می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: بازخوانی آرمان‌ها و نگاه‌های امام امت در طول زندگانی مبارک پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در وصیت نامه شان برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار ضروری است، تا جلوی تحریف‌ها و انحرافاتی که دشمن می‌خواهد در مسیر امام و فرزندانش ایجاد کند، گرفته شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات