۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۵۴۴۹۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اعتراضات اخیر نشانه آشکار افول آمریکا است

اعتراضات اخیر نشانه آشکار افول آمریکا است
سردار یوسفی راهبرد اصلی امروز کشور را وحدت و گوش جان دادن به فرامین رهبر انقلاب دانست و گفت: مسیر برای شکستن هیمنه پوشالی و سست آمریکا و رژیم صهیونیستی هموار شده است.
سردار عباس یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور برای انتشار گوشه‌ای از ابعاد شخصیت معنوی و جهانی حضرت امام راحل به جهانیان استفاده کنیم، اظهارداشت: مدعیان حقوق نابشر به فریاد الله اکبر مردم آمریکا در دل نیویورک پاسخ بدهند،  خبرنگاران بدون مرز که بدترین صحنه‌ها در برخورد با رسانه‌ها در دل مدعی آزادی بیان را به تصویر بکشند و آن را به دنیا مخابره کنند، کجا هستند؟

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مهمترین پیام انقلاب، صدور معنویت و انسانیت و صلح و شنیدن صدای الله اکبر و عدالت خواهی در سراسر دنیاست، عنوان داشت: چه کسی باور داشت و دارد که شهروندان غیرمسلمان آمریکایی روبروی کاخ سیاه که به ظاهر آن را کاخ سفید می‌گویند عکس سردار مقاومت شهید «قاسم سلیمانی» را در دست بگیرند و فریاد الله اکبر سر برآورند.
 
وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر نشانه‌های افول آمریکا است، ادامه داد: اکنون زمان کار فرهنگی و رسانه‌ای جهان اسلام به رهبری ایران مقتدر است که به جهان بگوید کدخدای پوشالی که شما در ذهن تان ساخته اید، حتی توان اداره و مهار ویروس کرونا و کوچکترین اعتراضات شهروندان خود را هم ندارد.

سردار یوسفی راهبرد اصلی امروز کشور را وحدت و گوش جان دادن به فرامین رهبر انقلاب دانست و گفت: مسیر برای شکستن هیمنه پوشالی و سست آمریکا و اسرائیل هموار شده و کشور‌های مستضعف و مظلوم و مسلمان دنیا باید راه اقتدار و مقاومت مردم و کشور ایران را سرلوحه خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: کشور‌های مستضعف و مظلوم و مسلمان دنیا با الگوگیری از راه اقتدار و مقاومت ملت ایران، به آرامش و عدالت واقعی خواهند رسید و از چنگ قدرت‌های چندگانه و تحریم‌ها و معادلات و معاملات خارج شوند. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات