۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۵۴۴۹۹
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم:

ارزشمندترین انتخابی که پیشرفت و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد

ارزشمندترین انتخابی که پیشرفت و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد
نماینده مجلس خبرگان رهبری انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر را ارزشمندترین و منطقی‌ترین انتخاب دانست و گفت: پیشرفت و امنیت کشور را مدیون رهبری هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به‌عنوان رهبر و سکان‌دار انقلاب انتخابی بسیار ارزشمند دانست و گفت: 32 سال پیش بعد از رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مجلس خبرگان رهبری به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جهان اسلام رأی دادند.

وی افزود: این انتخاب انتخابی شایسته بود که توسط مجلس خبرگان رهبری انجام شد چه‌بسا اعضای خبرگان در آن زمان نمی‌دانستند در این انتخاب چه برکاتی وجود داشته باشد، در طول این 32 سال نه‌تنها مردم ایران بلکه ملت‌های منطقه از برکات رهبری ایشان بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها بحران‌های متعددی را مدیریت و از سر کشور رفع کردند، اظهار داشت: اگر رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را با دیگر رهبران جهان مقایسه کنیم می‌بینیم که ایشان از نظر علمی، نخبگی، سلامت نفس، صلابت، قدرت روح و پیش‌بینی و مدیریت اتفاقات و حوادث شخصیتی بی‌نظیر هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین اگر رهبری معظم له را با شاهان پیش از انقلاب مقایسه کنیم درمی یابیم که سلسله قارجاری‌ها خان‌هایی بودند که بر گرده ملت ایران سوار بودند و بی‌عرضه‌ترین شاهان عهد تاریخ ایران به حساب می آمدند و سلسله پهلوی و فرزندش محمدرضا نیز دست‌نشانده بیگانه و انسان‌هایی کم‌مایه و ضعیف در برابر بیگانگان و قلدر در مقابل ملت ایران بودند؛ هرگز نمی‌توان رهبر انقلاب را با آنان مقایسه کرد.

وی افزود: آنان انسان‌هایی شهوت‌ران بودند که منابع کشور را به هدر داده و ثروت ملی را مورد سوءاستفاده قرار می‌دادند در حالی‌که رهبر انقلاب شخصیتی پاک و دارای نفس سلیم هستند، ایشان انسانی تربیت‌شده و مهذب بوده و توانسته ‌اند هوای نفس را در کنترل بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با بیان اینکه معظم له بعد از رحلت امام خمینی(ره) حاضر نبودند رهبری را بپذیرند و این تکلیف به‌زور به ایشان تحمیل شد، خاطرنشان کرد: چقدر خوب شد که رهبری به ایشان تحمیل شد در غیر این صورت ما امروز شاهد این‌همه پیشرفت، موفقیت، امنیت ملی، قدرت دفاعی، فناوری پیشرفته و ظهور و بروز نخبگی جوانان در کشور نبودیم./813/ت302/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات