۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۴۵۱۴
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

توحش غرب به نمایش گذاشته شد / اسلام ناب برای مستکبران هزینه دارد

توحش غرب به نمایش گذاشته شد / اسلام ناب برای مستکبران هزینه دارد
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: امام خمینی به ما استکبار ستیزی و فداکاری برای مردم در راه رضای خدا را به عنوان شاخصه‌های دینداری یاد داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها نظام ولایی پس از دوران پیامبر اکرم(ص) و حکومت کوتاه مدت امام علی(ع) را رقم زده است، گفت: امام خمینی تنها نظام ولایی را به ثمر رساند و راه ایشان تا به امروز ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌هایی که دشمنان مدیریت کردند و تلاش‌های نفوذی ها و سنگ اندازی هایی که در مسیر انقلاب اسلامی صورت گرفته است، دشمنان زوال خود و ناکامی در برابر انقلاب اسلامی را احساس می کنند.

وی با اشاره به مدیریت و راهبری امام خامنه‌ای در مسیر و روشی که امام خمینی در پیش گرفتند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا اعلام کردند که مسیری را در پیش خواهند گرفت که امام خمینی آغاز کرده است، در کنار ایشان امتی وفادار به ولایت و انقلاب اسلامی قرار گرفته است که برای حفظ ولایت و انقلاب و کشور هزینه داده‌ است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه باید قدردان نعمت ولایت و امت ولایتمدار و وفادار به اسلام و انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: امت ما با تکیه به آموزه‌های قرآنی استقامت فکری و عملی داشته است و هزینه‌های با علی بودن را پرداخت کرده است و به هیچ قیمتی حاضر نشده است دست از وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی بردارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایتمداری را عامل پابرجایی و ثبات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای آموزه‌های اسلام ناب محمدی شکل گرفته و ماهیت انقلاب ما اسلام ناب است، این اسلام در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: اسلام ناب برای آمریکا و استکبار هزینه دارد و دردسر ساز است، مسؤولان ما باید این مسیر مقابله با استکبار را ادامه دهند، آموزه‌های دینی که امام خمینی به ما آموختند نیز بر همین مبنا است، ایشان تحولی بزرگ در دینداری ایجاد کردند و به ما آموختند که شاخصه دینداری کردن فداکاری در راه خدا برای مردم و یاری کردن از مظلومان و مبارزه با ظالمان است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به تعالیم امام خمینی برای شجاعت و استقامت در مقابل استکبار جهانی و قدرت های پوشالی، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم دشمنان معترف هستند که امام خمینی ما را تحقیر کرده است، دشمنان به نحوی رفتار کرده‌اند که مردم ما به خوبی می‌دانند باید با دشمنان دشمنی کرد و این آموزه امام خمینی است.

وی ادامه داد: در ماجرای کرونا و شیوع این ویروس در جهان، دولت‌های غربی با سرقت از یکدیگر و توجه نکردن به جان مردم نشان دادند که چه توحشی در غرب وجود دارد، نحوه برخورد پلیس آمریکا با معترضان و کشتن انسان‌های بی گناه بخشی دیگر از حقایق توجش در غرب است.

لازم به ذکر است این مراسم در محیط باز گلستان شهدای اصفهان با رعایت اصول و تدابیر بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد./1304/پ310/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات