۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۵۴۵۴۹
یادداشتی از حجت الاسلام والمسلمین جاجتی؛

موهبت رهبری امام خامنه‌ای و لزوم آمادگی برای آینده

موهبت رهبری امام خامنه‌ای و لزوم آمادگی برای آینده
سالگرد آغاز رهبری پر برکت امام خامنه ای، بزرگترین موهبت الهی بر امت و جبهه جهانی مستضعفین بعد از وجود مبارک امام راحل مان بوده است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا جاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمیین (ره) در یادداشتی یه مناسبت سالگرد آغاز رهبری پر برکت امام خامنه‌ای هستیم اظهارداشت:

بیش از سی سال سایه رهبری «نفس مطمئنه ای» بر سر ما است، که نه تنها کشور را از «ورطه سقوط» در شدیدترین فتنه‌های قاسطین، ناکثین و مارقین زمانه حفظ نمودند بلکه برخلاف میل دشمنان راه را برای تعالی معنوی نسل جوان جامعه و انقلاب علمی دانشمندان کشورمان گشودند.

قافله سالار حکیمی که در این سال‌ها همانند امام راحل «نافذ البصیره» حوادث و تحولات را فراتر از زمان، تحلیل و پیش بینی نموده و مستمرا با تاکید بر لزوم آمادگی همگانی، از در پیش بودن پیچ بزرگ تاریخی، شکست فتنه شام، بیداری ملتها، بی فرجام بودن مذاکره با شیطان بزرگ، شکست آل سعود در یمن، سقوط اسرائیل، افول آمریکا، مرگ ترامپ (دقت نمائید) قبل از مرگ معامله قرن و  آینده بسیار روشنی که جوانان حتما خواهند دید؛ موکدانه سخن به میان آورده اند.

وقایعی که بخشی از آن‌ها محقق گردیده و بخشی دیگر بی تردید در حال تحقق است، إن شاءالله. ایشان رهبری است باصلابت که برخی از بزرگان و اهل دل سال‌ها قبل، از تقدیر الهی در توسعه دائره نفوذ کلام و رهبری او به فراتر از مرز‌های کشور بشارت داده بودند؛ و امروز حتی دشمنان قسم خورده اسلام در این زمینه لب به اعتراف گشوده اند تا آنجا که واشنگتن پست (سخنگوی کارگزاران شیطان بزرگ) هم با اضطراب شدید از گسترش خاکریز مقاومت تحت فرماندهی آیت الله خامنه‌ای از باب المندب تا شرق دریای مدیترانه خبر می‌دهد!

رهبر مقتدری که با سرانگشت اشاره اش بزرگترین پایگاه ابرقدرت پوشالی، اما گستاخ آمریکا در عین الاسد، آماج موشک‌های نقطه زن ایرانی قرار می‌گیرد تا ضمن تنبیه ابتدائیشیطان بزرگ، راه برای سفر امن دریایی و تحریم شکن ۱۴ هزار کیلومتری نفتکش‌های ایرانی و عبور از دریای کارائیب (حیات خلوت آمریکا) بسوی بنادر ونزوئلا بازگردد.

به راستی «امام خامنه ای» عبد صالح پروردگار، خود مصداق آیه‌ای است که در توصیف و تحلیل شخصیت امام راحل یادآور شدند: (وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا وَکَانُوا بِآیَاتِنَا یُوقِنُونَ سجده/ ۲۴)

عبدصالحی که با تقوی، صبر و ایمان به وعده‌های الهی، هادی امت و بی شک زمینه ساز تحولات عظیمی در گستره جهانی گردیده است.


خدا را بر این نعمت بزرگ شاکریم و طول عمر با برکتش تا انقلاب جهانی امام زمان ارواحنافداه فداه از خدای سبحان مسئلت می‌نماییم./۹۴۵۶/د102/ف

میراحمدرضا حاجتی
حاتم شرفی
ارسال نظرات