۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۵۴۷۳۴
آیت الله سلیمانی در گفت‌وگو با رسا:

مدیریت رهبر انقلاب به عرصه مقابله با کرونا رنگ دینی بخشید

مدیریت رهبر انقلاب به عرصه مقابله با کرونا رنگ دینی بخشید
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ورود جهادگرانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با کرونا، گفت: مدیریت ایشان به عرصه مقابله با کرونا رنگ و لعاب دینی داد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مواسات مؤمنانه را از ویژگی های ایران برشمرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی های کشور ما مسأله مواسات مؤمنانه، حتی در عرصه بهداشت و درمان است، نه فقط در عرصه اقتصاد که مورد اشاره مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به حضور در صحنه ملت ایران در مبارزه با کرونا گفت: اقشار مختلف در مسأله مقابله با ویروس کرونا، همه ظرفیت و توان خود را پای کار آوردند و در صحنه حاضر شدند، هر چند که عده ای از این وضعیت سوء استفاده کردند و قیمت کالاها را افزایش دادند، البته در همه حال افراد سودجو وجود دارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری به حضور جهادگرانه کادر درمانی اشاره و تصریح کرد: تنها کادر درمانی نبودند که برای مقابله با کرونا وارد صحنه شدند، البته کادر درمانی با روحیه جهادگری و ایثار به جایی رسیدند که در مفهوم شهید و شهادت توسعه به وجود آمد و برخی از این بزرگواران افتخار شهادت در عرصه سلامت را پیدا کردند.

وی به رابطه همدلی مردم و توفیقات کشور در عرصه کرونا اشاره کرد و افزود: به دلیل این که یک اراده جمعی برای مقابله با این ویروس وجود داشت، توفیق کشور ما به اندازه ای بود که برای کشور ما افتخار شد.

تفاوت مدیریت جهادی اسلامی با مدیریت لیبرالی در مقابله با کرونا

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: در دنیای غرب علاوه بر این که این مواسات عمومی وجود نداشت، یک نوع تبعیض اجتماعی نیز برقرار بود؛ به این معنا که رنگین پوست ها بهره کمتری از امکانات درمانی داشتند و سفید پوست ها بیشتر بهره مند بودند و این تفاوت مدیریت جهادی ایمانی اسلامی با مدیریت لیبرالی بود.

وی با اشاره به ورود جهادگرانه مقام معظم رهبری در مقابله با کرونا گفت: در کشور ما شخصیتی مانند رهبر معظم انقلاب را که نائب امام زمان(عج) قلمداد می کنیم، برای کمک به بیماران کرونایی به این عرصه ورود پیدا کردند و برای مقابله با این ویروس، شخصاً به توصیه های درمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره فرمودند.

مدیریت رهبر معظم انقلاب به عرصه مقابله با کرونا رنگ و بوی دینی داد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مدیریت رهبر معظم انقلاب به عرصه مقابله با کرونا رنگ و بوی دینی داد، تصریح کرد: مسأله مقابله با ویروس کرونا تنها به دولت محول نشد، هم دولت و هم ملت پای کار آمدند اما مقام معظم رهبری به این عرصه رنگ و لعاب دینی دادند که همه باید مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت کنند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در مقابله با کرونا افزود: کسانی که اعتقادات مذهبی داشتند، رعایت این پروتکل را برای خود هم تکلیف شرعی و هم تکلیف بهداشتی می دانستند و مسائل ذکر شده، مسائلی بود که سبب شد ایران در قضیه مقابله با کرونا موفق باشد و آمریکا با تمام ادعاهای خود در این زمینه با شکستی مفتضحانه مواجه شد./822/ت302/ف

مهدی فلاحی
ارسال نظرات