۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۴۸۶۶
تا ۱۸ تیرماه؛

مهلت نام‌نویسی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تمدید شد

مهلت نام‌نویسی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی تمدید شد
زمان نام‌نویسی در موسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف رهبر معظم انقلاب در طرح هدایت تحصیلی برای پایه‌های هفتم و هشتم حوزه علمیه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زمان نام نویسی در موسسه عالی فقه و علوم اسلامی تحت اشراف رهبر معظم انقلاب در طرح هدایت تحصیلی برای پایه های هفتم و هشتم حوزه علمیه تمدید شد.

بهره مندی از مشاوره و هدایت تحصیلی اساتید، اولویت در پذیرش مقطع تمهیدی مؤسسه، شرکت در برنامه های هدایت تحصیلی در روزهای پنج شنبه و برخی تعطیلات به غیر از روزهای جمعه از مزایای شرکت در طرح هدایت تحصیلی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی است.

برنامه های درسی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی شامل یک درس فقه یا اصول در روزهای پنج شنبه با هدف ارائه مشاوره و هدایت تحصیلی، همچنین کمک به ارتقای توانمندی پژوهشی و تهیه مقالات پژوهشی همراه با مشوق هایی برای کارهای برتر است.

اتمام پایه ششم برای داوطلبان پایه هفتم، و اتمام پایه هفتم برای داوطلبان پایه هشتم، همچنین معدل 18 در فقه و اصول پایه های 4 و 5 و نیمه اول پایه 6 برای داوطلبان پایه هفت و معدل 18 در پایه 6 برای داوطلبان پایه هشت و حداکثر سن 21 سال برای دارندگان مدرک سیکل و برای دارندگان مدارک بالاتر به نسبت تا حداکثر 28 سال برای پایه هفتم و 29 سال برای پایه هشتم از شرایط نام نویسی در طرح هدایت تحصیلی مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی است.

منابع آزمون و مصاحبه علمی برای داوطلبان پایه 7، ادبیات عربی ( 10 نمره با ضریب 1 )، شرح لمعه، کتاب الاجاره و کتاب الارث ( 15 نمره با ضریب 3 )، اصول الفقه مرحوم مظفر مبحث مقدمه واجب و مباحث الحجت ،مقدمات 15 گانه و کتاب و سنت و اجماع ( 15 نمره با ضریب 3 ) است.

منابع آزمون داوطلبان پایه 8 ادبیات عربی ( 10 نمره با ضریب 1 )، مکاسب جلد اول از صفحه 29 تا صفحه 102، رسائل جلد اول از صفحه15 تا صفحه 121 از المقصد الاول فی المقطع تا المقصد الثانی فی الظن است.

علاقه مندان به منظور نام‌نویسی در طرح هدایت تحصیلی پایه هفتم و هشتم مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی می توانند تا 18 تیر ماه به مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی واقع در ابتدای بلوار محمدامین(ص)، مدرسه معصومیه، ساختمان شیخ طوسی مراجعه کنند و یا با شماره 02532401545 تماس حاصل فرمایند./ت303/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات