۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۵۴۹۰۱
در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه؛

حکم اعدام برای جاسوسی که ترددهای شهید سلیمانی را افشا می‌کرد‌

حکم اعدام برای جاسوسی که ترددهای شهید سلیمانی را افشا می‌کرد‌
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام عامل افشای محل تردد شهید سلیمانی خبر داد
به گزارش خبرگزاری رسا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام عامل افشای محل تردد شهید سلیمانی خبر داد و اعلام کرد: اخیرا سید محمود موسوی مجد که هم به سرویس موساد و هم سرویس سیا وصل شده بود؛ این فرد در قبال گرفتن دلار آمریکایی به نفع این دو شبکه بیگانه، درحوزه‌های مختلف امنیتی و به‌ویژه در حوزه نیروهای مسلح از جمله سپاه قدس و همچنین از محل استقرار و ترددهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده بود و در اختیار سرویس‌های بیگانه قرار داده بود.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: این فرد با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد که حکم در دیوان عالی کشور تأیید شد و این حکم به‌زودی اجرا خواهد شد تا اربابان این افراد ببینند که نتیجه این خیانت‌ها، چیست.
 
مرکز رسانه قوه قضاییه:
تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است
پس از اعلام خبر تایید حکم اعدام سید محمود موسوی مجد در شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور که یکی از عناوین مجرمانه اش لو دادن محل تردد و اسکان فرماندهان نظامی از قبیل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ادوار گذشته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله سرویس موساد و سیاه بوده است، مرکز رسانه قوه قضاییه در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.
بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ موسوی مجد از ابتدای بازداشت تاکنون ازاد نشده است.
 
مدیر عامل خبرگزاری قوه قضاییه: ‏
سید محمود موسوی مجد در ترور شهید سلیمانی نقشی نداشت
مدیر عامل خبرگزاری قوه قضاییه در شبکه اجتماعی توییتر و در واکنش به اظهلرت سخنگوی قوه قضاییه نوشت: ‏سید محمود موسوی مجد در زمان شهادت ‎حاج قاسم سلیمانی در بازداشت بوده و عامل لو دادن ورود سردار سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس به فرودگاه بغداد نبوده است. 

ارسال نظرات