۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۹۶۷
به همت مؤسسه فتوح اندیشه؛

دوره فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی برگزار می‌شود

دوره فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی برگزار می‌شود
دوره حضوری و مجازی فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی به همت گروه فقه رسانه و فضای مجازی مؤسسه فتوح اندیشه با همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره حضوری و مجازی فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی خبر داد و گفت: این دوره به همت گروه فقه رسانه و فضای مجازی مؤسسه فتوح اندیشه با همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش مؤسسه فتوح اندیشه با اشاره به اهداف دوره فقه رسانه ارتباطات و فضای مجازی اظهارکرد: آشنایی عمیق طلاب با یکی از مهم‌ ترین فقه‌های تخصصی و پر کاربرد، انگیزه ‌بخشی به طلاب در ابتدای دروس خارج برای مطالعه فقه با رویکرد حکومتی و اجتماعی و تخصصی رسانه، کاربردی ‌سازی فقه عام در جهت تربیت مجتهد متخصص تراز انقلاب اسلامی و توزیع مسأله‌های پژوهشی جامعه و مشکلات واقعی مردم و حکومت در میان فقه ‌آموزان جهت تحریک انگیزه آنان برای پژوهش‌ های غنی ‌تر فقهی اصولی و مطالعه تخصصی فقه از اهداف برگزاری این دوره به شمار می روند.

وی در زمینه عناوین و اساتید دوره فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی اظهار کرد: رویکرد فقه فردی، اجتماعی و حکومتی، مکاتب قم و نجف با تأکید بر مبانی فقهی امام و رهبری، مبانی، اصول، ابواب و منابع فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، رویکرد تاریخی، حکمی و فلسغی در رسانه شناسی، قواعد پرکاربرد فقهی در باب رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، موضوع شناسی و مسائل فقه رسانه، رصد و آسیب شناسی فقهی نهادهای رسانه ای در جمهوری اسلامی ایران از عناوین این دوره به شمار می روند.

حجت الاسلام پیری افزود: حجج اسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، سیدسجاد ایزدهی، احمد رهدار، ذبیح الله نعیمیان، علی نهاوندی، محمدعلی حیدری، محمدعلی لیالی، محمدحسین ملک زاده، حسن یوسف زاده، علی محمدی، عبدالحسین مشکانی، اصغر اسلامی تنها، محمدرضا پیری همچنین سیدمحمد غمامی و سید حسین شرف الدین از اساتید دوره فقه رسانه ارتباطات و فضای مجازی به شمار می روند.

وی در ادامه به زمان و شیوه نام نویسی در دوره فقه رسانه ارتباطات و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا 22 خردادماه  نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدارک علمی، شماره همراه و رزومه را از طریق پیام رسان ایتا به آیدی moghavem_1998@ یا شماره 09103552475 پیامک دهند.

معاون آموزش و پژوهش مؤسسه فتوح اندیشه در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر جلسات دوره فقه رسانه ارتباطات و فضای مجازی بعد از ظهر پنج شنبه و جمعه همزمان به صورت حضوری و آنلاین(وبینار) برگزار می شود و از شرک کنندگان مبلغ 100 هزار تومان ودیعه گرفته خواهد شد./1324/ت302/ف


فوری|||||دوره فقه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی برگزار می شود

مصطفی رستمی
ارسال نظرات