۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۰۴۳
حجت الاسلام دانشی خبر داد؛

اقامه نماز جمعه در پنج شهر لرستان

اقامه نماز جمعه در پنج شهر لرستان
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: در پنج شهر استان که وضعیت بیماری کرونا رو به بهبودی است و به شرایط سفید رسیده است، نماز جمعه اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اقامه نماز جمعه در برخی شهرستان ها خبر داد و گفت: بر اساس نامه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا مبنی‌ بر اعلام وضعیت سفید، نماز جمعه این هفته در شهرستان های دارای وضعیت سفید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته در پنج شهر استان لرستان اقامه می شود، افزود: نماز جمعه در شهرستان های نورآباد، پلدختر، سراب ‌دوره، معمولان و سپیددشت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دانشی بیان کرد: مردم باید همچنان بیماری کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه شرکت کنند.  

وی تأکید کرد: نمازگزاران در منزل وضو بگیرند و مهر و سجاده شخصی به‌همراه داشته باشند و از بردن کودکان به مصلی نماز جمعه خودداری نمایند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان همکاری مردم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: امید است هر چه زودتر شاهد مهار کامل ویروس کرونا باشیم و شرایط زندگی به حالت عادی برگردد./9451/پ203/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات