۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۵۵۲۳۲
پیش از ظهر امروز؛

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول معارفه شد

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول معارفه شد
مراسم تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول، پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام سید احمد قاضی، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، و حجت الاسلام قاضی، امام جمعه دزفول حضور داشتند، از خدمات فرهنگی حجت الاسلام ترحمی، تقدیر و حجت الاسلام خرم آبادی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی معرفی شد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح به ویژه شهدای خلبان عنوان داشت: زمینه مساعدی برای فراگیری آموزه‌های قرآنی در شهرستان دزفول و پایگاه وحدتی وجود دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به علمای بزرگ شهرستان به حضور چنین علمایی در میدان نبرد و تأثیرگذاری فوق العاده شان در ارتقای معنوی روحیه رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

وی پرداختن به طرح‌های مصباح و پوشش آحاد ارتش در این مسأله را ضروری دانست و گفت: زی طلبگی و تبلیغ مهرورزانه مد نظر روحانیون بزرگوار در فعالیت‌های تبلیغی باشد.

همچنین حجت الاسلام سید محمد قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ارتش در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی بار‌ها بیان داشت که هیمنه استکبار با سربازان امام زمان و نیرو‌های مسلح در هم شکسته شد و به واقع چنین است.

امام جمعه بیان داشت: پایگاه مزین و قدمگاه شهدای بزرگ و والامقامی است که بایستی الگوی جوانان باشند.

حجت الاسلام قاضی در پایان با تقدیر از حجت الاسلام ترحمی به پاس فعالیت‌های پررنگ و اثرگذار فرهنگی، برای ریاست جدید عقیدتی سیاسی پایگاه وحدتی دزفول آروزی موفقیت کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام ترحمی به عنوان معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی منصوب شد./۹۴۵۶/پ210/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات