۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۵۲۹۴
آیت الله علما:

کرمانشاه نیازمند مدیریت تحول گرا و انقلابی است

کرمانشاه نیازمند مدیریت تحول گرا و انقلابی است
امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه هیچ چیزی کم ندارد و فقط احتیاج اساسی به مدیریت تحولگرا و انقلابی در این استان احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست ستاد برنامه ریزی اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت تحول گرایی و انقلابی گری در تمامی حوزه ها خصوصاً جهاد کشاورزی تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید با همت و تلاش مضاعف، مقدمات اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم کنیم، زیرا تحول گرایی مد نظر مقام معظم رهبری کشور را زنده نگه داشته و باعث پیشرفت روز افزون می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر جامعه با تحولی که مورد نظر مقام معظم رهبری است پیش برود، دیگر در استان بیکار نخواهیم داشت و جوانان عزیزمان که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری هستند در اولویت تصمیم گیری های ما قرار می گیرند، زیرا برنامه های تحول آفرین بیشتر از هر چیزی اقتصاد را رونق می دهد و جامعه را پویا می کند.

وی با انتقاد از تعداد بالای بیکاران استان تأکید کرد: استان زر خیز کرمانشاه با وجود منابع و ذخایر بی بدیل، یکی از استان های نمونه کشور است، که باید این ظرفیت های عظیم و کم نظیر شناسایی و مدیریت شوند، اگر این اتفاق مبارک حادث شود، هرگز فرد بیکاری در استان نخواهیم داشت و جوانان عزیز ما می توانند با آرامش خاطر تشکیل زندگی دهند و جمعیت فعال کشور افزایش خواهد یافت.

آیت الله علما تصریح کرد: نامگذاری های سال مقام معظم رهبری حساب شده، کارشناسی، مستدل، علمی و بر پایه نیازهای کشور است، لذا این کارگروه ها فرصت مغتنمی را فرا روی همه ما قرار می دهد تا بتوانیم با دقت و اندیشه این عناوین را مورد مداقه قرار دهیم و با مطالعه عمیق به منظور نظر حضرت ایشان دست یابیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان ساخت: کرمانشاه هیچ چیزی کم ندارد و فقط احتیاج مبرم و اساسی به مدیریت تحول گرا و انقلابی در این استان احساس می شود تا با این جنس مدیریت مشکلات و گرفتاری های مردم مرتفع شود.

گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علما آقایان، حجت الاسلام حسینی مقدم، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان، مهندس حاتمی مدیرکل جهاد کشاورزی استان، دکتر فلسفی معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رنجبر فرماندار و دکتر مرادی دبیر ستاد اجرایی برنامه ریزی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه سخنانی ارائه کردند./پ210/ق

ارسال نظرات