۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۵۵۴۰۴
به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی؛

دوازدهمین محفل طنز نارنجک برگزار می‌شود

دوازدهمین محفل طنز نارنجک برگزار می‌شود
دوازدهمین محفل طنز نارنجک با موضوع حقوق بشر آمریکایی و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، با حضور شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، فلسفه اومانیستی غرب که محور جهان را انسان سفید پوست غربی می‌داند، سال‌هاست که فعالیت ایران را حتی پیش از انقلاب اسلامی، ضد حقوق بشر می‌دانست. موضوع حقوق بشر به‌قدری حائز اهمیت بود که علامه شهید مرتضی مطهری در این باره سخن گفته است.

البته مرگ خوب است اما برای همسایه. غربی‌ها وقتی در خلال جنگ‌های صلیبی پایشان به فلسطین رسید به صغیر و کبیر رحم نکردند و هیچ شهری را سالم نگذاشتند! البته هنوز آثار جنایت ارتش تروریستی آمریکا در کشورهای منطقه از یاد مردم افغانستان و عراق پاک نشده است.

 

 

سکوت دستگاه قضایی آمریکا نسبت به مرگ بی‌رحمانه جورج فلوید، جوان سیاه‌پوست آمریکایی که زیر پای افسری سفیدپوست جان داد مردم آمریکا را به خیابان‌ها کشید. با وجود اعتراض‌ها، دادگاه، پلیس قاتل را به قتل درجه 3 و پرداخت غرامت محکوم کرد. همان رسانه‌هایی که در آبان 98، آتش بیار معرکه بودند، به صورت مضحکانه آتش زدن پرچم آمریکا را رسمی برای از بین بردن پرچم‌های کهنه معرفی کردند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، در دوازدهمین محفل طنز «نارنجک» به موضوع «حقوق بشر آمریکایی» خواهد پرداخت. گفتنی است محفل طنز مذکور در بخش گذشته به بازدداشت سفیر انگلیس که به تحریک و سازماندهی اغتشاش در مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران و حواشی آن پرداخت.

لازم به ذکر است این محفل، روز شنبه 31 خردادماه، ساعت 18 در سالن همایش حوزه هنری خراسان رضوی، در بلوار هاشمیه حدفاصل کوچه 20 و 22 و با حضور شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند. /882/پ203/ق

ارسال نظرات