۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۵۵۴۱۶
حجت الاسلام قبانچی:

امت اسلامی در آستانه پیروزی بزرگ و نابودی استکبار جهانی قرار دارد

امت اسلامی در آستانه پیروزی بزرگ و نابودی استکبار جهانی قرار دارد
امام جمعه نجف اشرف با اشاره به اعتمادی که شیعیان به خدای متعال دارند، بیان داشت که امت اسلامی در آستانه پیروزی بزرگ و نابودی استکبار جهانی قرار دارد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف، طی نشستی در سالن اجتماعات امام علی(ع) بیان داشت که امت اسلامی در آستانه پیروزی بزرگ و نابودی استکبار جهانی قرار دارد و این مسأله مقدمه ظهور امام مهدی(عج) است.

به نوشته وبسايت اسكای پرس، حجت الاسلام صدر الدین قبانچی درد و رنج شیعیان را ناشی از مقابله با ستمگران در طول تاریخ عنوان داشت و افزود: شیعیان جهان در مقابله با سختی ها و مشکلات میان سه گزینه تسلیم، نابود شدن آرمان ها و مقابله با مشکلات در سایه اعتماد به خدای متعال قرار دارند و دین اسلام با دو گزینه اول کاملا مخالف است.

امام جمعه نجف اشرف ادامه داد: شیعیان به خدای متعال اعتماد دارند و هرگز حاضر به تسلیم یا نابود شدن آرمان های اسلام نیستند و از اینرو نیز بر مشکلات غلبه خواهند کرد.

از سوی دیگر «فاضل الفتلاوی» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق بیان کرد که مذاکرات میان بغداد و واشنگتن باید بر مبنای اخراج نیروهای آمریکایی از سرزمین عراق و مطابق نظرات مردم برگزار شود.

الفتلاوی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت ضرورت اخراج نیروهای آمریکایی از عراق افزود که گفتگوی بعدی بین عراق و آمریکا روابط آینده میان دو کشور را ترسیم می‌کند. این مذاکرات باید متمرکز بر اخراج نیروهای آمریکایی از کشور باشد.

الفتلاوی همچنین در پایان خاطرنشان ساخت که پارلمان پیگیر و ناظر مذاکرات بین بغداد و واشنگتن است و موضع خود را درباره موضوع نظامیان بیگانه در کشور حفظ می‌کند.

 

ارسال نظرات