۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۵۴۲
آیت الله موسوی جزایری:

مسؤولان در مقابله با کرونا کوتاهی نمی‌کنند

مسؤولان در مقابله با کرونا کوتاهی نمی‌کنند
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه مسؤولان در امر مبارزه با کرونا، کوتاه نمی‌کنند، گفت: مردم به وظایف خود در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، عضو مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران پیرامون سفارش به مردم و مسؤولان در زمینه کنترل بیماری کرونا باتوجه به گسترش آن در خوزستان و اینکه آیا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان شیوع بیماری توسط مردم محل اشکال است، اظهارداشت: مسؤولان هیچ کوتاهی در این رابطه نکرده و نمی‌کنند، لکن یک مقدار مسؤولیت متوجه خود مردم است که مقررات را تحمل نمی‌کنند و نمی‌دانند که هزینه سنگینی بابت آن باید پرداخت کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: من از همه مردم انتظار دارم یکدیگر را امر به معروف کنند، به کسی که می‌خواهد به آن‌ها نزدیک شود، بگویند جایز نیست، فاصله را رعایت کنید.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: روحانیون، خطبا، معلمان و اساتید دانشگاه و افراد خیر و مسن و مشایخ عشایر به دیگران تذکر جدی بدهند و واقعاً از عواقب وخیم این جریان بترسند و بترسانند. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات