۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۷۲۹
حجت الاسلام پژمانفر:

آقای رییس جمهور نگاه به بیرون دیگر کافی است

آقای رییس جمهور نگاه به بیرون دیگر کافی است
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آقای رییس جمهور! نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی کشور دیگر کافی است و باید راهکاری برای مسائل داخلی اندیشید.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: قطعنامه اخیر اروپایی‌ها و ادامه همکاری آنها با سیاست‌های آمریکا نشان می‌دهد برجام مرده است و هفت کفن نیز پوسانده و دیگر سخن از خروج از برجام مفهومی ندارد.

وی در تذکر دیگری تصریح کرد: آقای رییس جمهور نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی کشور دیگر کافی است و باید راهکاری برای مسائل داخلی اندیشید، مشکلات کمر مردم را شکسته است و گرانی مسکن و سایر اقلام مصرفی و سرمایه‌ای مردم را دچار مشکل کرده و حتی زندگی در حاشیه شهرها نیز سخت شده و باید این رهاشدگی و بی‌تدبیری را متوقف کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش پایان صحبت‌های خود با اشاره به عزم کمیسیون اصل 90 مجلس برای برخورد با مفاسد تأکید کرد: مجلس خواب خوش را از جریان فساد و رانت و امضاهای طلایی می‌گیرد و عزم آن داریم که با سلاطین جان و مال مردم برخورد کنیم و دیگر جایی برای سلطان شکر، سکه و ماشین نیست./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات