۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۵۵۹۳۲
آیت الله مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا:

آیت الله رئیسی در مبارزه قاطع با مفسدان جدی است/ بر وضعیت بازار نظارت شود

آیت الله رئیسی در مبارزه قاطع با مفسدان جدی است/ بر وضعیت بازار نظارت شود
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضائیه شروع کرده است، خواستار هم افزایی سران سه قوه در مبارزه با مفسدان اقتصادی شد.

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهید آیت الله بهشتی، گفت: شهید بهشتی فعالیت های ارزشمندی در قوه قضائیه و تدوین قانون اساسی انجام داده است و باید مسؤولان قوه قضائیه از سیره و مکتب شهید بهشتی در فعالیت های خود الگو بگیرند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه قوه قضائیه فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده است، گفت: در دوران های قبل، نهاد قوه قضائیه وضعیت نابسامان و اسفناکی داشته اما با ریاست جدید قوه قضائیه تحرک و تحول مناسبی در این قوه ایجاد شده است.

وی با اشاره به تحول آفرینی و تغییرات مثبت در دوره جدید دستگاه قضا بیان کرد: آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضائیه شروع کرده است و امروز افرادی مثل طبری و یاران او را پای میز محاکمه کشیده است.

نماینده خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله رئیسی در مبارزه با مفسدان اقتصادی و فساد اداری قاطعانه و با جدیت وارد میدان شده و عملکرد ایشان قابل تقدیر است و امیدوارم این روند رو به رشد و ادامه دار باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: باید قوه قضائیه در زمینه مبارزه فساد اخلاقی و ناهنجاری مسائل فرهنگی، گران فروشی ها و احتکارها وارد عمل شود و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند، تا مردم جامعه دریابند که عدالت و حکومت علوی در نظام اسلامی جاری است.

وی خواستار افزایش همکاری و هماهنگی سران سه قوه در مبارزه با مفاسد اقتصادی شد و گفت: اگر نقص و مشکلاتی در قوانین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلاقی وجود دارد، باید لوایحی برای اصلاح این قوانین ارائه شود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مردم از قوه قضائیه انتظار دارند که عدالت در نهادها و ادارات را اجرایی کند، بیان کرد: باید معیشت مردم بهبود یابد و به خانه های خالی مالیات تعلق گیرد، قیمت اجناس نیز کنترل شود و با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد صورت گیرد، تا مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دلگرم شوند./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات