۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۰۸۰
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان جلوی گرانی‌های افسارگسیخته را بگیرند/ مردم در فشار معیشتی هستند

مسؤولان جلوی گرانی‌های افسارگسیخته را بگیرند/ مردم در فشار معیشتی هستند
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند، تأکید کرد: مسؤولان باید با نظارت جدی جلوی گرانی‌ها را بگیرند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت اقدامات ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و حفظ آرامش مردم تلاش می کند و این زحمات قابل تقدیر است.
 
این مرجع تقلید خدمت به زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) را توفیق بزرگی دانست و افزود: شکی نداریم بالاترین عبادت خدمت به مردم است.
 
وی راضی نگه داشتن مردم را وظیفه مسؤولان دانست و ادامه داد: مسؤولان باید سه چیز را که اصل ترقی یک جامعه است برای مردم فراهم کنند، اول امنیت است تا در سایه آن بتوان کار‌های مهم را انجام داد که الحمدلله در کشور برقراراست، دوم عدالت که همه باید در برقراری آن کوشش کنند تامردم از بی عدالتی در رنج نباشند و سوم فراوانی نعمت و اجناس درجامعه است تا مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند، تأکید کرد: مسؤولان باید با نظارت جدی جلوی گرانی ها را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی هاست.
محمد قمین
ارسال نظرات