۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۵۶۱۲۶

برگزاری همایش «ازدواج آسمانی» ویژه دختران جوان

برگزاری همایش «ازدواج آسمانی» ویژه دختران جوان
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ازبرگزاری همایش «ازدواج آسمانی» ویژه دختران جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرزانه رضیان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری همایش «ازدواج آسمانی» ویژه دختران جوان خبر داد و گفت: این همایش با هدف آشنایی جوانان در آستانه ازدواج با مهارت‌های ازدواج برگزار می‌شود.

او افزود: به مناسبت دهه کرامت، بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیش از ۱۲ عنوان برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.

رضیان ادامه داد: تقدیر از مادرانی که ۳ فرزند دختر دارند و برگزاری مسابقه کاردستی «من و مادرم» و ارسال عکس جهت تقدیر از برگزیدگان این مسابقه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت است.

این مسئول از اهداء هدیه به دختران محجبه در اماکن عمومی، برگزاری مسابقه «آشپزی دخترانه» و مسابقه طراحی پوستر «دختر ایرانی- اسلامی» در فضای مجازی این ایام خبر داد.

مسئول بسیج زنان سپاه استان ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی دو کتاب «چگونه چادری باشیم» و «خاطرات سفید» و برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی-مهارتی ازدواج از دیگر برنامه‌های این مجموعه در دهه کرامت است.

او اظهار داشت: طراحی بروشور با محوریت شخصیت حضرت معصومه (س)، برگزاری اردو تفریحی- مشاوره‌ای ویژه دختران جوان و اهدا هدیه به دخترانی با نام معصومه از دیگر برنامه‌های بسیج زنان در ایام دهه کرامت است.

ارسال نظرات