۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۶۱۸۶
در دهه کرامت؛

جشنواره زندگی با طعم آرامش ویژه زوج‌های دهه شصتی برگزار می‌شود

جشنواره زندگی با طعم آرامش ویژه زوج‌های دهه شصتی برگزار می‌شود
حجت الاسلام اریکه گفت: برای زوج‌های دهه شصتی که از ۴ فرزند به بیشتر دارند، جشنواره زندگی با طعم آرامش برگزار می‌شود.
حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور خادمان رضوی در استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: برای زوج‌های دهه شصتی که از ۴ فرزند به بیشتر دارند، جشنواره زندگی با طعم آرامش برگزار می‌شود.

دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خوزستان با بیان اینکه متولد دهه شصتی یکی از زوجین نیز دیگر شرط شرکت در جشنواره است، عنوان داشت: شرکت کنندگان عکس دسته جمعی بچه‌ها یا شناسنامه خودشان را به ادمین کانال ایتا (@Khzbabalreza) ارسال و در جشنواره شرکت نمایند.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه بدون قرعه کشی به همه شرکت کنندگان در جشنواره هدایای متبرک تقدیم می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۸ را به شماره ۵۰۰۰۲۲۲۲۰۳۳۳۳ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال تصاویر تا ۱۳ تیرماه است، گفت: جشنواره به همت ستاد جشن‌های مردمی دهه کرامت زیر سایه خورشید خوزستان و معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اهواز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اریکه با اشاره به اینکه امسال ۱۲ خادم رضوی در استان حضور پیدا کردند، بیان داشت: حضور در گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به مقام والای شهیدان، حضور در آستان علی بن مهزیار اهوازی، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور در شهرستان‌های هویزه و رامهرمز تاکنون به همت خادمان رضوی صورت گرفته است. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات